رشد ۳ برابری درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان از رشد ۳ برابری درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  با رئیس سازمان بازرسی استان کرمان دیدار کرد.  

 رضا رضایی در این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و شهادت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه، گفت:  اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله هوایی این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق نشان از ضعف این رژیم غاصب دارد.  

وی با تبریک سال ۱۴۰۳ سال «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: کارگروهی ویژه برای بررسی تحقق شعار سال نو در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تشکیل شده است.

رضایی از اسکان ۶۸ هزار و ۳۷۴ نفر و ۱۷ هزار و ۴۰۶ خانوار در طرح نوروزی آموزش و پرورش در استان کرمان خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری امتحانات پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نهایی از تجهیز محل برگزاری آزمون‌های نهایی به تجهیزات بروز خبر داد.

وی از بهره برداری از بیش از ۳۰۰ باب مدرسه در استان کرمان طی در ۲ سال اخیر خبر داد و افزود: عملیات تکمیل ۷ استخر شنای دانش آموزی بعد از ۱۱ سال وقفه در استان کرمان آغاز شده و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

 رضایی با اشاره به برگزاری نشست مشترک شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در کرمان گفت: خوشبختانه این نشست برکات ارزنده‌ای را برای استان در پی داشته است.

وی  به آغاز فعالیت مدارس استان  کرمان در ۱۴ فروردین ماه با حضور بیش از ۹۸ درصد دانش آموزان اشاره کرد و افزود: از روند فعالیت بیش از ۷۰ درصد مدارس در سال جدید به همت تیم‌های ارزیابی عملکرد بازدید شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از رشد ۳ برابری درآمد‌های اختصاصی آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بیش از  ۸۰۰ ملک از املاک آموزش و پرورش استان در ۲ سال اخیر از مستند سازی شده اند. 

 

مستند سازی املاک آموزش و پرورش ضروری است

احمد آبیار، رئیس سازمان بازرسی استان کرمان  در این دیدار با بیان اینکه آموزش و پرورش، مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین دستگاه اجرایی کشور است، گفت:  آموزش و پرورش و مدارس مهم‌ترین پایگاه فرهنگی و فرهنگ‌سازی هستند که باید برای مسائل مختلف فرهنگی به ویژه حجاب و عفاف برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش، املاک ارزنده‌ای دارد و از این حیث آموزش و پرورش، سرمایه دار‌ترین دستگاه اجرایی کشور است بر استفاده بهینه از املاک آموزش و پرورش  برای خلق در آمد پایدار تاکید کرد.

آبیار مستند سازی املاک آموزش و پرورش را نیز ضروری دانست و افزود: مالکیت املاک آموزش و پرورش باید در اسرع وقت تعیین و تکلیف شود.

وی گفت: تجاری سازی فضای‌های آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی و براساس قانون لازمه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات مالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.