تل‌آویو: حماس تسلیم شود!

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: اگر حماس خواستار اجتناب از عملیات رفح است باید تسلیم شود.

«آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اظهار داشت، ارتش این رژیم هدف قرار دادن رهبران حماس را ادامه خواهد داد.

او در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی مدعی شد که مناطق امنی در نوار غزه وجود دارد.

ادرعی همچنین عنوان داشت، «زمان آغاز عملیات نظامی در رفح، واقع در جنوب نوار غزه را اسرائیل تعیین می‌کند».

تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح در حالی است که کارشناسان می‌گویند پس از ۱۶۶ روز جنگ، تل‌آویو در تحقق اهداف عملیات جنگی خود شکست خورده است.

رفح میزبان بیش از یک میلیون آواره فلسطینی است که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به مناطق شمالی و مرکزی غزه، به این منطقه پناه آورده‌اند.

ادرعی همچنین مدعی شد از هم پاشیدن جنبش حماس هدف اصلی تل‌آویو در این جنگ است و این رژیم طرحی برای کوچاندن فلسطینیان به خارج از نوار غزه ندارد.

سخنگوی ارتش صهیونیستی افزود: «اگر حماس خواهان جلوگیری از عملیات رفح است باید تسلیم شود و اسرا را آزاد کند».

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس پیشتر گفته بود به‌رغم خسارت‌های انسانی و مادی گسترده و شهادت هزاران نفر از شهروندان فلسطینی، اما خسارات وارده بر مقاومت در حوزه توانایی‌های نظامی و نیرو‌های مقاومت در مقایسه با حجم این نبرد بسیار محدود است و در مقابل، خساراتی که ارتش رژیم صهیونیستی متحمل شده، بی‌سابقه است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این گفته بود «بدون ورود به رفح نمی‌توان به پیروزی رسید؛ هر چند ورود به رفح زمان می‌برد.»

او خاطرنشان کرد: «من برنامه عملیاتی برای عملیات رفح را تأیید کردم و همچنین طرح تخلیه غیرنظامیان از مناطق جنگی را تصویب خواهیم کرد.»

نتانیاهو ادامه داد: «ما همچنان به کار در خان یونس در اردوگاه‌های مرکزی ادامه می‌دهیم تا مقامات ارشد حماس را از بین ببریم، همان‌طور که در بیمارستان الشفاء انجام می‌دهیم.»

در سایه حملات رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی غزه به بهانه هدف قرار دادن مقام‌های ارشد حماس، شمار شهدای فلسطینی به حدود ۳۲ هزار نفر رسیده که اکثر آنها زنان و کودکان هستند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
متقابل حماس میتونه شهرهاش رو بزنه. مردم مظلوم غزه و حماس بخدا اعتقاد دارند و شهادت بخشی از زندگیشونه. مگه اسقاطیل تواین چند ماه کم آدمکشی کردند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
این اسقاطیل منتظرهستندتاماه رمضان تمام شودوبعدش به رفح حمله میکنن به نظرمن چون آمریکاهشدارداده بهشون درماه رمضان اینکارونکنن معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
فقط منتظر دستور بی بی یابو بودند
خب .پس تسلیم میشوند
دلقک .مترسک شالیزار شمال .اگر میخواستند تسلیم بشوند
75 سال پیش که با کمک انگلیس
قتل عام و نسل کشی فلیسطینی را انجام دادید
تسلیم میشدند
پس بفهم که تسلیمی در کار نیست از توهم بیرون بیا .تروریست ها. صهیونیست ها
که از تمام کشورها به سرزمین های فلسبطین کوچ داده شده اید .عذاب دو دنیا دچار شوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
گور پدر اسرائیل - .... - درود بر ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
به نظر اینجانب اگر مردمان مهاجر وکثیف صهیونیسم که همه تروریسم ومسلح هستند را مورد سرکوب و زیر ساختها را هدف مکرر قرار دهید کار یکسره میشود در غیر این صورت این حیوانات وحشی با وقت کشی و خرید نمایندگان سازمان ملل تک تک تا آخرین نفر غزه را میکشند و خود را پیروز اعلام میکنند در تمامی فلسطین باید مکان را نا امن برای صهیونیسم کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
اگه تسلیم شدن فایده داشت صد سال تسلیم شده بودن دیدن فایده ای نداره قیام کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
غرب تصور می کند مبارزان فلسطین از تعداد افراد مشخص در مکانهای مشخص تشکیل شده البته تقصیری ندارند چون بیشتر مواقع دشمنان نظام فاسد سرمایه داری غرب چنین تشکیلاتی دارند منتها صهیون بعلت 75 سال اشغال و تجاوز کاملاً به چنین امری واقف است که تک تک فلسطینی ها مبارزان بالقوه هستند که به سرعت می توانند جایگزین نفراتی شوند که بصورت بالفعل در حال نبرد هستند برای همین آشکارا در حال نسل کشی است همانند نسل کشی سرخپوستان آمریکا و بومیان استرالیا و..و بیان اینکه حماس تسلیم شود!!! یعنی کلاً فلسطینی سرزمین خود را بی خیال شوند تا صهیون به کارهای خبیث خود راحت ادامه دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
چشم
امروز تو مهمونی افطار بهشون میگم که تسلیم بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
«...و در مقابل، خساراتی که ارتش رژیم صهیونیستی متحمل شده، بی‌سابقه است.»

ارتش اسرائیل تقریباً صد نفر در غافلگیری روز هفتم اکتبر تلفات داد و حدود دویست نفر در نبردهای فردا و پس فردایش در جنگ با حماس در خاک اسرائیل. تقریباً دویست و پنجاه نفر دیگر هم در نبرد زمینی غزه تلفات داده. بد نیست جناب هنیه که معتقد است «خسارات وارده بر مقاومت در حوزه توانایی‌های نظامی و نیرو‌های مقاومت در مقایسه با حجم این نبرد بسیار محدود است» تعداد تقریبی این تلفات بسیار محدودِ اعضای حماس را هم در این جنگ اعلام کند تا شنونده خودش بتواند نتیجه گیری کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
جالبه که شمار شهدا رو ۳۲ هزار نفر اعلام میکنید
ولی کشته شده های حماس رو صفر
قطعا درصد بالایی ازین ۳۲ هزار نفر اعضای حماس
و بقیه نتیجه بی خردی حماس کشته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
اعضای حماس مثل حوثی ها روئین تن هستند. کشته و زخمی نمی شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
بیا بابا منبع اطلاعات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
حتما تو خردمندی جناب ابلهه چیزی به نام شرف در تو و امثال تو خود تحقیر غرب زده وجود ندارد، چون چیزی به نام ترس رو از نزدیک تجربه نکردی جوانهای ایران شهید شدند تا تفکر مقاومت زنده بماند، تا مفت خورها و بی خاصیت هایی مثل تو تفکر مقاومت رو بی خردی بنامند، تاسف برای تو وامثال تو واژه خیلی کمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
بله دقیقا" حجت الاسلام صدیقی هم فرموده اند که امروز مسأله اول عالم اسلام مسأله فلسطین است، و فرمودند : امروز این مسأله به نقطه حساسی رسیده و جامعه اسلامی باید سرزمین فلسطین را از دست غاصبان خارج کنند.
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۰۱:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
شما بفرما برو چربی های دور شکمت رو آب کن، گوشت قرمز هم کم تر مصرف کن کلسترولت زیادتر نره بالا، زیاد هم به خودت فشار نیار تا برنامه های آخر هفته هات هم بهم نخوره.....
آخه امثال تو که تو راحتی نشستین و همه چیتون به راهه، چه میفهمین معنای اشغال خونه زندگی و اسارت و گرسنگی رو بعد میای برای مردمی که به خاطر مردم خودشون میجنگن و از خونشون مایه میذارن ایطوری قمپز در میکنی...
آخرین اخبار