توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی در مقابل طبیعت شکست خورد.

تیم والیبال طبیعت در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا جدال تیم‌های دوم و هفتم جدول مقدماتی به مسابقه سوم کشیده شود.

در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه در دیدار دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیده بود و شاگردان عبدالرضا علیزاده برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشتند، اما طبیعت این روند را تغییر داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک مساوی شوند.

در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا طرفداران این تیم سرود پیروزی بخوانند و به برد تیم شهر ارومیه شوند، اما در ست دوم طبیعت ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را جبران کرد و دو تیم یک بر یک در ست شماری برابر شدند.

در ست سوم نیز طبیعت نمایش بهتری نسبت به شهرداری ارومیه داشت و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا دو بر یک در ست شماری پیش بیافتد، اما شهرداری ارومیه در ست چهارم دوباره قدرت خود را به حریف دیکته کرد و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم برسد.

ست پنجم این دیدار با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ به سود طبیعت به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم وادی شکست دور رفت را جبران کنند و تعیین تیم صعود کننده این رقابت به بازی سوم کشیده شود.

دیدار سوم دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه روز دوشنبه ۲۸ اسفند در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.