شهرداری ارومیه کار را به بازی سوم کشاند

تیم شهرداری ارومیه شهداب یزد را برد تا حریف فولادی‌ها در دیدار فینال، روز یازدهم فروردین ماه مشخص شود.

در دیدار برگشت دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد که از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه هشتم فروردین در در سالن آزادی تهران برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

در ست نخست این دیدار پرهیجان، شهداب یزد  با امتیاز ۲۲ بر ۲۵ در مقابل یاران عبدالرضا علیزاده به پیروزی رسید اما ست دوم  با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا دو تیم در ست شماری برابر شوند.

جدال شهرداری ارومیه و شهداب در سومین ست هم با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت تا نتیجه بازی در ست چهارم مشخص شود اما در این ست تیم شهداب یزد با ارائه یک بازی خوب بازی را با نتیجه  ۲۵ بر ۱۹ به خود به پایان برد.

در ست پنجم هم با توجه به جدال جذاب دو تیم، سالن آزادی از تشویق تماشاگران به لرزه افتاد و در نهایت ست پایانی ۱۵ بر ۱۲ به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت  تا حریف فولادی‌ها برای حضور در دیدار فینال لیگ برتر والیبال مردان روز یازدهم فروردین ماه مشخص شود.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.