افشاری مسئول پایش خدمات فرودگاهی وناوبری هوایی کشور در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه در راستای رضایت کیفیت ارائه خدمات فرودگاهی بلیت سامانه پایش خدمات فرودگاهی و ناوبری هوایی کشور راه اندازی شده است تا در صورت اعتراض از طریق این سامانه به مشکلات مسافران رسیدگی شود.
به گفته وی به صورت ۲۴ ساعته از طریق این سامانه به تمامی فرودگاه های کشور خدمت رسانی انجام می شود.
او با بیان اینکه امسال شاهد رشد ۳تا ۵درصدی مسافر خواهیم بود گفت: سعی خواهیم کرد سرعت خدمات رسانی را افزایش دهیم و با توجه به افزایش سفرهای زیارتی در فرودگاه ها نظارت ها در این بخش رشد پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سامانه پایش به صورت مستقیم رضایت پروازهای کشور را در دستور کار خود قرار می دهد گفت: در این سامانه پایش نرخ و عرضه خدمات به صورت کامل مورد پایش قرار میگیرد.