نمایندگان منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از مردم این استان برای شرکت در انتخابات قدردانی کردند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز با صدور پیامی از حضور پرشور مردم گیلان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در پیام نماینده ولی فقیه گیلان و منتخب مردم استان در ششمین مجلس خبرگان رهبری آمده است: من از عواطف مردم گیلان و از بذل و عنایتی که به بنده داشتند بسیار متشکرم.

از اینکه تلاش کردید ۲ حماسه بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند امسال به منصه ظهور برسد، نشان از بصیرت و ولایتمداری شما مردم است که همواره ثابت کردید پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستید و ازاین بابت خداوند را شاکرم و از شما مردم سپاسگزارم.

آیت الله رضا رمضانی، دیگر منتخب انتخابات دوره ششم مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه گیلان هم امروز با صدور پیامی از حضور حماسی مردم گیلان قدردانی کرد.

آیت الله رضا رمضانی

در بخشی از این پیام آمده است: مردم وفادار به نظام و شیفتگان به ولایت در گیلان، برای توسعه پایدار استان، حاکمیت ارزش‌های دینی و رونق اقتصادی، اقدام به انتخاب نمایندگان دو رکن سرنوشت‌ساز کشور کردند. 

این جانب ضمن تبریک به نمایندگان برگزیده گیلان در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اعتقاد به تجمیع ظرفیت‌هایشان در تحول اساسی استان، قدردانی خود را از حضور مسئولانه اقشار مختلف مردم برای اهتزاز پرچم اقتدار، بر قلّه معرفت سیاسی، که موجب خوشحالی دوستان و نا امیدی بدخواهان شد. اعلام و نسبت به اعتماد دوباره مردم شریف گیلان به این جانب برای حضور در مجلس خبرگان رهبری، سپاسگزاری نموده و از خداوند منّان مسئلت می‌نمایم به این اعتماد وفادار باشم.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری

آیت الله سید علی حسینی اشکوری، نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور پیامی از مردم همیشه در صحنه این استان برای شرکت در انتخابات قدردانی کرد.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است: با تبریک حماسه یازدهم اسفند و حضور پر شور مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی و مردم شریف و فهیم گیلان از اینکه این جانب را به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری برگزیده اند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

همچنین آیت الله علی کاظمی، نماینده منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هم امروز با صدور پیامی از مردم برای شرکت در انتخابات قدردانی کرد.

آیت الله علی کاظمی

در بخشی از این پیام آمده است: از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، علما، ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت، نیرو‌های ولایی و انقلابی و تمام کسانی که به هر طریقی تشریک مساعی نموده اند صمیمانه تشکر می‌کنم و عزت و سرافرازی ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ولایتمدار گیلان را از خداوند متعال مسئلت می‌طلبم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.