فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتشیان با حضور حماسی شان پای صندوق‌های رای، بصیرت و وفاداری خود را به اصل ولایت مداری نشان دادند.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان امروز در حاشیه اخذ رای در کنار صندوق‌های رای گیری گفت: محبوبیت نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از مولفه‌های پایداری این نظام می‌باشد که ناشی از تاثیرگذاری و احترام به آرای مردم است.

ارشد نظامی ارتش در جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه در طول ۴۵ سال گذشته با بیش از ۴۰ انتخاب در سراسر کشور انجام شده است، افزود: همه ارکان نظام بر مبنای انتخاب مردم شکل گرفته است و امروز هم در ادامه همان فرآیند، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حال انجام است وخداراشکر آمار و مشارکت بالای مردم را شاهد هستیم.

وی در ادامه به صندوق سیار رای گیری در قرارگاه جنوب شرق ارتش اشاره کرد و بیان داشت: از آغاز رای گیری نیرو‌های مسلح و کارکنان ارتش با حضور حماسی آفرین خود در کنار صندوق‌های اخذ رای، بصیرت و وفاداری به اصل ولایت محوری را باری دیگر به تصویر کشاندند.

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان تصریح کرد: ان شاء الله با مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار در این انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و کسانی که چشم دیدن اتحاد و انسجام اسلامی را ندارند، شاهد باشیم و در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران خوش بدرخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار