استاندار کردستان مطرح کرد

مشارکت پرشور کردستانی ها در انتخابات

زارعی کوشا گفت: امروز حضور پرشور مردم استان در انتخابات حماسه‌ای واقعی شکل می‌دهد.

استاندار کردستان در بازدید از شعبه اخذ رای واقع در دبستان شهیدگورتانیان نژاد سنندج اظهار کرد اظهار کرد: از ساعات ابتدایی صبح در بازدید‌های مختلف استقبال بسیار خوب از حضور مردم در صندوق‌های اخذ رای را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: طی گزارش‌های رسیده از دیگر شهرستان‌ها نیز وضعیت شعب مطلوب است و بالاتر از حد انتظار بوده است.

زارعی کوشا با بیان اینکه هم اکنون فرآیند انتخابات در همه شعب اخذ رأی در سراسر استان در نهایت سلامت و امنیت در حال برگزاری است. خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات از انتخابات سال‌های گذشته قطعا در ساعات آینده حضور مردم بیشتر خواهد شد.

استاندار کردستان گفت‌: امروز حضور پرشور مردم استان امروز حماسه‌ای واقعی شکل می‌دهد و از همه‌ی هم استانی‌ها که تاکنون حضور پیدا نکرده اند درخواست داریم رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

استاندار کردستان یادآور شد: زمان اخذ رای تا ساعت ۱۸ است، اما امکان تمدید وجود دارد و تا هر زمان که جمعیت در شعب حضور داشته باشند، کار رای گیری با مجوز وزارت کشور انجام می‌شود.

زارعی کوشا تاکید کرد: بلافاصله بعد از پایان رای گیری، کار شمارش آرا، صورت جلسه و اعلام نتایج انجام خواهد شد.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز گفت: مردم استان کردستان به شرافت و نجابت شناخته شده است و امروز جلوه‌ای دیگر از حماسه مردم خلق شده و در واقعه یک رکورد جدید از حضور سیاسی مردم را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت مطلوب مردم استان زمینه برای توسعه استان را فراهم می‌کند، از مردم خواست در ساعات باقی مانده از فرصت استفاده کنند و قبل از شلوغی رای خود را به صندوق بیاندازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.