مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز مرحله عملیاتی طرح نظارت ویژه بر بازار از ۱۵ اسفند در استان خبر داد.

آقای عظمایی با اشاره به اجرای طرح نظارت ویژه ایام پایان سال و ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان گفت: مرحله مقدماتی طرح نظارت ویژه بر بازار از ۱ تا ۱۵ اسفند بیشتر معطوف به اطلاع رسانی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط است.

آقای عظمایی  افزود: مرحله عملیاتی از ۱۵ اسفند تا ۲۴ فروردین سال آینده با تمرکز بر روی بازرسی و با هدف اعمال کنترل بر کالا‌ها و خدمات پرمصرف اجرا می‌شود و برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم در تبریز و ۱۹ شهرستان استان انجام شده است.

وی با بیان این که در ایام پایان سال ۶۰۰ غرفه نمایشگاهی در تبریز برپا می‌شود ادامه داد: تاریخ برگزاری ۹ نمایشگاه در شهرستان‌ها تعیین شده و تمام شهرستان‌ها موظف به اجرای دستورالعمل ابلاغ شده در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های پایان سال هستند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت بهره گیری از ظرفیت فروش فوق‌العاده کالا‌ها و خدمات در ایام پایانی سال گفت: در طرح نظارتی اولویت این اداره کل گزارش‌های دریافتی از مردم است چون که تجربه نشان داده هر چقدر به دنبال گزارش مردمی برویم میزان تخلف‌یابی افزایش یافته و نسبت بازرسی به تشکیل پرونده‌های ارسالی به تعزیرات در این حوزه بیشتر و دقیق‌تر است.

آقای عظمایی افزود: گشت‌های مشترک بازدارندگی زیادی دارد که در این زمینه گشت‌های مشترک با همکاری تعزیرات حکومتی سازماندهی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در طرح نظارت ویژه تمرکز بر روی بخش‌های پوشاک، شیرینی و شکلات، بنکداران مواد غذایی، آجیل، کیف و کفش و سایر کالا‌های پرمصرف است.

وی موضوع کالارسانی به نمایشگاه‌ها در استان را مهم دانست و افزود: در برگزاری نمایشگاه ها انتظار مردم نیز از ارائه خدمات افزایش می‌یابد امیدواریم با یک کار جمعی بتوانیم علاوه بر تامین میوه شب عید و بسیاری از اقلام مورد نیاز مردم مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز خدمات مناسبی ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار