یک فرمانده مقاومت فلسطین با اشاره به دست برتر رزمندگان مقاومت تاکید کرد که منطقه الزیتون در این شهر به گورستان تانک‌های مرکاوا تبدیل شده است.

یکی از فرماندهان مقاومت از داخل منطقه «الزیتون» در جنوب شهر غزه امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار شبکه «المیادین» تصریح کرد: صهیونیسیت‌ها در درگیری‌های دیروز سه شنبه خسارات زیادی متحمل شدند و بالگرد‌های رژیم صهیونیستی ۳ بار برای انتقال کشته‌ها و مجروحان خود در منطقه فرود آمدند و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز در چندین محور حملات شدیدی را انجام دادند و برای پوشش عملیات تخلیه و عقب نشینی، وارد عمل شدند.

این فرمانده مقاومت افزود: رزمندگان ما از همه محور‌ها همچنان در مواضع رزمی خود هستند و طبق برنامه‌های تعیین شده، وظایف خود را انجام می‌دهند و منطقه الزیتون به گورستان تانک‌های مرکاوا تبدیل شده و نظامیان صهیونیست دچار سرگردمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به کشته شدن دو افسر خود از تیپ گیواتی در درگیری در منطقه «الزیتون» در شهر غزه و در شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه اعتراف کرد و افزود که ۷ نفر از نظامیان صهیونیست از همان تیپ نیز طی این درگیری‌ها به شدت زخمی شدند.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز گذشته دست‌کم ۲۰ خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب غزه منهدم کردند و ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل برای نهمین روز متوالی از پیشروی به سمت مرکز منطقه الزیتون ناکام ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار