آماده سازی ۱۰۰ مکان برای تبلیغات نامزد‌ها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: شهرداری یزد ۱۰۰ مکان مناسب در مناطق پر رفت و آمد شهر یزد برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته است.

 ابوالفضل اکبری رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد در نشست با عوامل اجرایی انتخابات گفت: با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، شهرداری یزد ۱۰۰ مکان مناسب در مناطق پررفت و آمد شهر یزد برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در نظر گرفته است. 

او افزود: در ایام تبلیغات انتخابات، به منظور ساماندهی بصری در سطح شهر یزد ۱۰۰ نقطه در مناطق پنج گانه شهرداری برای انجام تبلیغات نامزد‌های انتخابات و نصب پوستر‌های تبلیغاتی از سوی شهرداری یزد جانمایی شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان، ۱۰۰ مکان مناسب برای تبلیغ نامزد‌ها در نظر گرفته شده است. 
اکبری خاطر نشان کرد: نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد با بیان اینکه طبق ماده ۷۶ دستور العمل تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۶ آئین نامه اجرایی انتخابات خبرگان رهبری الصاق اطلاعیه پوستر و هرگونه آگهی تبلیغاتی روی علائم راهنمایی، تابلوی بیمارستان ها، تابلوی مدارس، و موسسات آموزشی و سازمان‌های دولتی و اماکن بخش خصوصی ممنوع است تاکید کرد: نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری کنند. 

اکبری، با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز از سوی کاندیدا‌های انتخاباتی اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از کاندیدا‌ها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر بر معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.

برچسب ها: انتخابات ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.