استاندار یزد گفت: بدون تردید با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری به تاریخ حماسه ملت ایران افزوده می‌شود.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشستی که با جمعی از مدیران کل استان به منظور زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن زمان عملیات اجرایی انتخابات، گفت: از ۲۵ بهمن تا ۹ اسفند زمان تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان و از سوم تا نهم اسفند ایام تبلیغات نامزد‌های مجلس شورای اسلامی است که منجر به افزایش شور انتخاباتی و ایجاد فضای رقابتی سالم در جامعه می‌شود.

او در ادامه از برنامه‌ریزی‌های متعدد برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات خبر داد و افزود: به این منظور برنامه‌ریزی لازم برای تبلیغات در فضای شهری و همچنین برگزاری همایش‌های مختلف و نشست‌های تبیینی و چهره به چهره در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، دو همایش بزرگ مشارکت حداکثری در ابتدا و انتهای ایام تبلیغات با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

فاطمی با بیان اینکه مردم ایران با حماسه آفرینی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که همچنان در صحنه حضور دارند، گفت: بدون تردید با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری به تاریخ حماسه ملت ایران افزوده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.