مدیر پایانه جنوب تهران گفت: برای اینکه بتوانیم از سالن ترمینال نگه‌داری و امنیت را تامین کنیم مجبور هستیم درب سالن را از ساعت ۱ تا ۴ بامداد ببندیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از بسته بودن ترمینال جنوب در ساعات بامداد گلایه کرده بود و گفته بود: چرا ترمینال جنوب پس از ساعت ۲۴ درب ترمینال را به روی مسافران میبندد در حالی که پایانه مسافربری جنوب صد‌ها صندلی برای نشستن مسافران منتظر دارد که شب‌ها می‌توانند همچون ساعات روز، تا زمان خرید بلیط و حرکت اتوبوس بر روی آن‌ها استراحت کنند.

این موضوع را از مدیر پایانه جنوب تهران پیگیری کردیم.

محمدرضا صدیق فر مدیر پایانه جنوب تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از ساعت یک بامداد به علت اینکه متصدیان تعاونی‌ها مسافرتی برای استراحت می‌روند و با توجه به اینکه در سالن ترمینال جنوب گیشه‌های تعاونی‌ها در فضای باز و تمام لوازم اداری تعاونی‌ها بیرون است به جهت اینکه بتوانیم از این وسایل نگه‌داری و امنیت را تامین کنیم مجبور هستیم درب سالن اصلی ترمینال را از ساعت ۱ تا ۴ صبح  ببندیم.

وی افزود: در این ساعات کار نگه داری و نظافت سالن هم انجام می‌شود و به دلیل مسائل امنیتی و نگه داری از وسایل این امکان وجود ندارد که تا صبح سالن ترمینال باز باشد.

صدیق فر گفت: بر اساس وظیفه‌ای که برعهده داریم خانواده‌هایی که از دور می‌آیند و مکانی برای ماندن ندارند در زمانی که به ترمینال مراجعه می‌کنند اگر بلیط برای ساعات اولیه صبح داشته باشند یا بخواهند بلیط تهیه کنند این امکان فراهم شده تا با سازکار مشخص شده در بخشی از فضای سالن ترمینال جنوب که تحت دوربین های نظارتی است تا صبح بمانند و استراحت کنند.

وی در خصوص اینکه مکانی برای استراحت دیگر افراد هم پیش بینی شده یا خیر؟ گفت: مسجد ترمینال جنوب از ساعت حدود ۲۲ تا نماز صبح باز است و اگر کسی در راه مانده و مسافر باشد در مسجد می‌تواند اسکان پیدا کنند تا پس از آن به کار خود برسد.

وی با بیان اینکه این کار‌ها برای رفاه حال مسافران انجام می‌شود گفت:  ترمینال جنوب تا ساعت ۱ بامداد فعال است و در سالن و سکو‌های ترمینال آمد و شد برقرار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۳ تير ۱۴۰۳
مگه مسجد جای چند نفر میشه
Iran (Islamic Republic of)
Seyed
۰۰:۱۱ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
کاملا دروغه از ساعت دوازده شب مسجد بسته میشه و هر کسی داخلش باشه بیرون میکنن
این رو دیشب با چشم های خودم دیدم
Iran (Islamic Republic of)
عباس داودی
۱۲:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
این ترمینال واقعا بی احترامی به مسافر است اگه ساعت یک با مداد به ترمینال بیایی باید تا صبح توی دود اتوبوس و سرما باشی خواهش میکنم رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
یعنی چی انوقت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
چقدر بفکر انسانها هستن و متاسفانه ما جز نیت سوء به ملتمون چیزی نداریم.کجای دنیا مسافر رو تو سرما نگه میدارن اکثر این مسافران ترمینال جنوب از سر بدبختی یا داشتن بیمار به تهران میان.میشه کاری کرد که مسافر حداقل راحتر ازین باشه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۳۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
متاسفم که امنیت یه سالن و برقرار کردن برای شما سخت هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
اصلا مسجد نظافت درستی نداره و بوی بدی میده
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۰۱:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
یک شب خودشو بزارن بیرون ترمینال تاصبح توسرما وایسه. بعد شاید. دلش برای کسی بسوزه. نگهبانان شب اونجا چکاره هستند. ک مسلسل امنیتی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
مگه قرار نشد این ترمینال بره اول اتوبان قم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
کرکره رو برا همین چیزا ساختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
این جه حرفیه
خب شیشه بکشین و وسایلشون رو بذارن تو
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۱۱ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
خب غرفه در بسته درست کنید
آخرین اخبار