شهردار منطقه۱۶ از بهسازی محیط پیرامونی ۴ ایستگاه مترو و احصاء چالش های ترافیکی در این منطقه خبرداد.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ گفت: در راستای اجرای طرح تحول بيست‌گانه، موضوعات مختلف شهری منطقه در حوزه های مختلف ترافیکی، عمرانی با نگاه ۳۶۰ درجه شناسایی و نسبت به  احصاء مشکلات و معضلات اقدام شده است.

وی با بیان اینکه پیرو برنامه‌های مدیریت شهری سعی کردیم فضاهای کالبدی و زیرساختی در منطقه  را مناسب سازی  و مهیا کنیم ، افزود : بر این اساس بازسازی ، بهسازی و مناسب سازی محیط پیرامونی ایستگاه های مترو  علی آباد، خزانه، ترمینال جنوب و شوش با هدف تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی انجام شد.

شهردار منطقه۱۶ در ادامه گفت: با هماهنگی صورت گرفته با معاونین و شهرداران نواحی  منطقه، در جهت تکمیل و تسریع پروژه‌های مختلف ترافیکی، عمرانی، خدمات شهری و اجتماعی منطقه همچنین پیگیری و احصاء  چالش های موجود در محله های منطقه اقدام شده است.

وی گفت:  پیاده سازی، بهسازی معابرو محورها، حذف آلودگی های محیطی، حفظ زیبایی های بصری و آراستگی محله ها، اصلاح هندسی، ترمیم و نوسازی المان های ترافیکی ، مبلمان شهری، رسیدگی به فضای سبز ، مناسب سازی بوستان ها و افزایش سرانه فضای سبز و...  از فعالیت هایی است که در کنار احصاء ده ها موضوع  مختلف شهری ، عمرانی ، ترافیکی و فضای سبز پس از نیازسنجی صورت گرفته و در راستای ایجاد تحولی بیشتر و خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان انجام شده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح تحول در موضوعات شهری با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه  با رویکرد احصاء مشکلات وتسریع در اجرای پروژه های محله ای و شاخص با هدف افزایش رفاه حال شهروندان همچنان در این بخش از پایتخت پیگیری خواهد شد.

برچسب ها: بهسازی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال فلاحتی
۰۸:۱۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۲
منطقه یافت آباد میباشد لطفا رسیدگی شود
آخرین اخبار