پیش‌بینی بودجه ۳۰۰ میلیاردی برای منطقه ۵ قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۳ بودجه منطقه به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان تنظیم‌شده و سعی ما بر این است که بر اساس اولویت‌های کاربردی برنامه‌ها انجام شود.

به نقل از شهرداری قم، رضا رحیمی در گفت‌وگویی به پیشینه شهرداری این منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه ۵ پیش‌تر جزء منطقه ۱ بود که بعداً ساختار جدید تعریف و اینجا به‌عنوان منطقه ۵ تعریف شد و از زمان شکل‌گیری ۸ نفر به‌عنوان مدیر منطقه خدمت کرده‌اند و بنده نفر نهم هستم که تقریباً از مرداد سال جاری در خدمت اهالی هستم.

وی ضمن تقدیر از مدیران ادوار گذشته در این منطقه شهری تصریح کرد: مدیران ادوار گذشته هر کدام به‌تناسب مدت مدیریت و امکاناتی که در اختیار داشتند، واقعاً زحمت کشیده‌اند و امیدواریم ما هم بتوانیم قدم‌های مناسبی برداریم که خدمت در این جایگاه باعث افتخار من و همکارانم است.

رحیمی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که از قبل از بنده برای مدیریت منطقه تعریف‌شده پیش می‌رویم و درعین‌حال برنامه‌ریزی که انجام دادیم در سال ۱۴۰۳ بودجه را بر اساس مبلغ ۳۰۰۰ میلیارد ریال تنظیم‌شده و سعی ما بر این است که بر اساس اولویت‌های کاربردی برنامه‌ها انجام شود.

وی یادآور شد: ما برای تشخیص اولویت‌ها نیاز داریم که همه افراد صاحب‌نظر، از جامعه ما را یاری کنند تا ما بتوانیم بهتر نیازسنجی کنیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم خاطرنشان کرد: منطقه ۵ منطقه‌ای متنوع در بحث زندگی و فعالیت اقتصادی است که این مهم باعث شده نیاز‌ها و نوع خدمات شهری هم متنوع باشد.

برچسب ها: شهرداری قم ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار