وزیر کشور گفت: منع مردم از حضور در انتخابات بزرگترین خیانت است و کسانی که مردم را از حضور در انتخابات منع می‌کنند دشمنان مردم هستند.

وزیر کشور در نشست با جمعی از نمایندگان اقوام و اقشار استان اصفهان با اشاره به اینکه نزدیک به دو هفته تا برگزاری انتخابات باقی مانده و مباحث مربوط به انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است گفت: مباحث انتخابات در کشور ما به شکل نعمت جاریه دنبال می‌شود که نشان دهنده اهمیت این موضوع مهم است.

احمد وحیدی، انتخابات را نقطه تعیین کننده سرنوشت مردم دانست و با تأکید بر اهمیت و جایگاه مجلس در طول تاریخ ایران افزود: انتخابات مجلس به معنای تبلور قدرت ملت در تعیین سرنوشت خویش است.


او  با اشاره به گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی، گفت: در بحرانی‌ترین شرایط حتی یک روز هم انتخابات در کشور ما به تعویق نیفتاده است.


وزیر کشور انتخابات را یکی از برترین امتیازات جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی با امنیت، سلامت و پرشور برگزار شده است و همین روند ادامه خواهد داشت.


دکتر وحیدی گفت: چگونه برخی از سر دشمنی و یا جهل بر این نعمت که از بزرگترین دارایی ما است لگد می‌زنند و مردم را از حق تعیین سرنوشت خود منع می‌کند.


وزیر کشور ادامه داد: در این شرایط گروه‌ها می‌توانند در برگزاری انتخابات مشارکت کنند و مردم را به سوی انتخاب اصلح سوق دهند، اما نباید مردم را از حق طبیعی و مهم خود منع کنند.


او افزود: هر گروه و حزبی که بخواهد انتخابات را تحریم یا مردم را از مشارکت منع کند، خود دچار ورشکستگی سیاسی است و دیگر میان مردم جایی نخواهد داشت.


وزیر کشور گفت: قریب به ۱۵ هزار داوطلب به تأیید شورای نگهبان رسیدند و ممکن است بر این آمار اضافه شود که در نوع خود بی نظیر است.


او با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین، گفت: جنایت علیه کودکان و مردم بی دفاع پذیرفتنی نیست، شرم باد بر کشور‌هایی که در کنار رژیم صهیونسیتی قرار می‌گیرند و از این رژیم غاصب حمایت می‌کنند.


وزیر کشور افزود: جبهه کوثر به محوریت جمهوری اسلامی در برابر رژیم جنایتکار ایستاده و وظیفه ما تقویت جبهه کوثر است.


دکتر وحیدی خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی ما نشان می‌دهد هر فردی که مسیر حرکت و رویکرد خود را از مردم و نظام جمهوری اسلامی جدا کرد با شکست مواجه شد.


وزیر کشور ضمن تأکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت سیزدهم گفت: در ایام گذشته ۳۳ هزار طرح با اعتبار ۶۶۶ همت افتتاح شده است، در این راستا بایستی نسبت به اطلاع رسانی دستاورد‌ها بیشتر دقت کنیم، زیرا این موضوع از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار