عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: مطالبات مردم در انتخابات حل مشکلات اقتصادي است، بنابراين پرداختن به توسعه سياسي در شرايط کنوني کشور مخالف با خواست و اراده مردم و حرکت در مسير فرعي توسعه کشور به جاي اصلي است.

"حميدرضا ترقي" در گفتگو با خبرنگار  احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اهميت توسعه اقتصادي و سياسي در کشور اظهار داشت: اولويت قرار دادن توسعه سياسي در شرايطي که با تحريم‌هاي اقتصادي دشمن دست و پنجه نرم مي‌کنيم با هيچ منطقي سازگار نيست.

ترقي با اشاره به يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بيان کرد: عمده مطالبات مردم در انتخابات حل مشکلات اقتصادي است، بنابراين پرداختن به توسعه سياسي در شرايط کنوني کشور نه تنها مخالف با خواست و اراده مردم است؛ بلکه حرکت در مسير فرعي توسعه کشور به جاي اصلي است.

وي در تصريح زمينه تحقق توسعه اقتصادي گفت: گام نخست توسعه اقتصادي، تبين و قانونمند کردن اقتصاد مقاومتي است و همچنين بايد  وابستگي‌مان را به بودجه نفت قطع کنيم.

ترقي با بيان اينکه دولت بايد به سرعت فشار اقتصادي را کاهش دهد، اظهار داشت: نيازهاي روزمره معيشتي مردم از قبيل کار و اشتغال و کاهش تورم بايد از جمله اقدامات دولت باشد.

 عضو حزب موتلفه اسلامي کاهش آثار تحريم به کشور را از مراحل بعدي دانست و خاطر نشان کرد: بايد راهکاري براي کاهش آثار تحريم پيش‌بيني و نظام بودجه‌ريزي کشور اصلاح شود لذا طرح هدفمندي يارانه‌ها به سوي اقشار ضعيف جامعه سوق داده شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، وابستگی ، اقشار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار