اقشار و اقوام مختلف شهرستان بندری چابهار تحقق حماسه سیاسی را با حضور گسترده و در اولین ساعت رای گیری آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، فرماندار چابهار اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و آمادگی کامل تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات، مردم چابهار به همراه دیگر هموطنان عزیز امروز 24 خرداد حماسه ای ماندگار را در حافظه ایران اسلامی به یادگار ثبت خواهند کرد.

ایرج حیدری با اشاره به آمادگی کامل این حوزه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: تعامل مطلوبی بین هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی در شهرستان چابهار وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات چابهار سلامت برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم را مهم ترین هدف دست اندرکاران انتخابات عنوان و تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به روش های گوناگون به دنبال ایجاد شبهه و اخلال در روند انتخابات هستند اما ملت ایران با هوشیاری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این توطئه ها را خنثی و امروز حماسه ای دیگر خلق می کند.

فرماندار چابهار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات پیش روی یادآور شد: همه کسانی که در انتخابات حاضر شده و احساس تکلیف کرده اند و در خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری سهیم شده اند، برنده هستند و این بزرگ ترین افتخار برای کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستاها است./س

برچسب ها: اقشار ، چابهار ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.