تماشای رایگان بازی مس رفسنجان و هوادار

به مناسبت اعیاد شعبانیه، بلیط تماشای بازی دیدار امروز پنجشنبه تیم مس رفسنجان مقابل هوادار تهران رایگان است.

هواداران برای تهیه بلیط رایگان بازی فوتبال ۲ تیم مس رفسنجان و هوادار می‌توانند با ورود به سایت باشگاه مس رفسنجان وارد بخش سامانه فروش بلیط الکترونیکی شوند و از این محل  برای تهیه بلیط اقدام کنند.

تیم‌های مس رفسنجان و هوادار در حالی در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) به مصاف هم خواهند رفت که بانوان نیز تماشاگر این مسابقه خواهند بود.

همچنین این بازی نخستین رقابتی است که رفسنجانی‌ها با هدایت محرم نویدکیا به عنوان سکاندار کادر فنی جدید به میدان می‌روند و همه هواداران منتظرند ببینند حاصل این تغییر در کادر فنی چه تاثیری بر نتایج این تیم خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در این زمینه گفت: خوشحالم که در این شهرستان هستم و امیدوارم بتوانم با تمام وجود به باشگاه کمک کنم تا این باشگاه چند پله به سمت جلوتر حرکت کند و در آینده روز‌های بهتری داشته باشیم.

وی خطاب به هواداران این تیم افزود: امیدوارم امروز همه شما را در ورزشگاه ببینم و از دقیقه یک تا لحظه سوت پایان به تیم انرژی دهیم و حمایت کنیم تا کم کم روز‌های بهتری را ببینیم.

صنعت مس رفسنجان تا اینجای کار با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی گذشته خود، تیم دهم جدول رده بندی محسوب می‌شود و در هفته نخست نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نیز به مصاف هواداری می‌رود که در جایگاه ۱۲ جدول لیگ برتر قرار گرفته و با رفسنجانی‌ها فقط یک امتیاز اختلاف دارد.

این بازی از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار