رویداد تولید محتوا در رفسنجان آغاز به کار کرد

رویداد تولید محتوا برای ایران در رفسنجان آغاز به کار کرد.‌

 در مراسمی در دانشگاه ولیعصر (عج)، رویداد تولید محتوا برای ایران‌در رفسنجان آغاز به کار کرد. 

باقری، مسئول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این رویداد، حفظ انسجام نیرو‌های انقلابی و تولیدکنندگان محتوا است که از اقصی‌نقاط استان کرمان، حضور یافتند تا برای حساس‌ترین مقطع زمانی کشور که انتخابات است، تولید محتوا داشته باشیم.

وی بیان داشت: این رویداد، عقبه فکری، تئوریکی و علمی بسیار قوی دارد و کارگاه رشد و تجربه‌نگاری است و بهترین تیم‌ها شرکت کرده‌اند و استقبال خوبی شده است به حدی که غرفه کم آوردیم و این حضور پرشور جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: 



باقری این تولید محتوا‌ها را حکم مهمات برای شلیک به توپخانه دروغ‌پردازی‌ها، سیاه‌نمایی‌ها و ندیدن خوبی‌ها از سوی معاندان دانست و افزود: دشمن با عملیات روانی، کار رسانه‌ای و دروغین با استفاده از بستر رسانه دروغ خود را به ذهن جامعه می‌خوراند تا مردم بگویند رای نمی‌دهیم؛ بنابراین این هنرمندان گردهم آمدند که با ایده‌های ناب خود ترفند‌های دشمن را خنثی کنند.

وی افزود: حُسن رویداد‌ها، شناخته شدن استعداد‌ها و کشف بهترین‌ها است و در کمترین زمان ممکن بهترین تیم‌ها شناخته می‌شوند و این تیم ها، تیم‌هایی هایی هستند که در دورترین نقاط کشور تولید محتوا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار