جانبازان الگوی ایثارند

امام جمعه ارومیه گفت: جانبازان نماد ایثار و استقامت هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه روز چهارشنبه در آیین تکریم مقام جانباز در ارومیه اظهار کرد: خانواده جانبازان نیز از جایگاه بسیار رفیعی برخوردار هستند چرا که همسران و مادران آنان همراه با آن‌ها رنج و درد‌ها را به جان می‌خرند و با پرستاری از این ایثارگران نهایت بردباری را به نمایش می‌گذارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: تحمل این سختی‌ها همراه با پاداشی بزرگ و رضوان الهی خواهد بود و این شایسته جانبازان است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به فضایل حضرت ابوالفضل العباس ادامه داد: این شخصیت والامقام به قدری زیبا بودند که قمر منیر بنی هاشم لقبشان بود و در ایثارگری و وفاداری ایشان زبانزد خاص و عام هستند به گونه‌ای که قبل از شهادت به درجه رفیع جانبازی نایل شدند.

جانبازان در ولایت پذیری الگو هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: جانبازان ایران اسلامی در ولایت پذیری و ولایت مداری الگو بوده و همواره ملت ایران قدردان جانفشانی این قشر هستند.

رضا ابراهیمی اظهار کرد: مادران و همسران جانبازان سربازان گمنامی هستند که همواره در خدمت این افراد هستند.

وی بیان کرد: پیگیر مشکلات و نیاز‌های جانبازان به تجهیزات پزشکی هستیم و بیمه تکمیلی این قشر هم با توجه به اینکه با کهولت سن نیاز به آن بیشتر می‌شود، به صورت جدی پیگیری می‌شود.

در این آیین با اهدای لوح از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.