امام جمعه ارومیه اقدام تروریستی در جنوب شرق کشور را نشانه ترس دشمنان از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با بیان اینکه ما مدیون این شهیدان و جانبازان هستیم که امنیت، آسایش و رفاه جامعه را تامین می‌کنند تا ضد انقلاب و تروریست‌ها از جامعه شهری دور باشند گفت: اقدام تروریستی در جنوب شرق کشور و به شهادت رساندن ۱۱ افسر پلیس نشانه ترس بی‌پایان دشمن از انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با اشاره به مناسبت های هفته روز تجلیل از مادران و همسران شهدا را یاد آور شد و گفت: در چنین روزی از مادران و همسران شهدا باید تجلیل و شان و شوکت آنان که ایثارگری شان الگوی همه مردم به شمار می‌رود، در جامعه یادآوری شود.

خطیب جمعه ارومیه ادامه داد: باید همیشه از مادران و همسران شهدا که ایثار و از خودگذشتگی زیادی را در راه دفاع از کیان اسلامی انجام داده اند، قدردانی کرده و سر تعظیم در مقابل آنان فرود آوریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه ایام فاطمیه در استان اضافه کرد: امسال مواکب و روضه‌های خانگی بیش از سال‌های گذشته برپا بود چراکه در سال‌های گذشته بیماری کرونا مانعی در برگزاری اجتماع این مراسم بزرگ و معنوی بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر لزوم اظهار ادب و ارادت خدمت ائمه اطهار و اهل بیت (ع) گفت: این امر زمینه ساز اعتلای فرهنگی جامعه می‌شود.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) افزود: حضرت عیسی پیامبر صلح و رحمت و  پیامبر جهادی و معصوم است و مسلمانان به ایشان معتقد و ارادت دارند چرا که از جانب خدا هدایت مردم را عهده دار شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.