واگذاری بیش از 2500 قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه

رئیس سازمان آرامستان‌های ارومیه از واگذاری ۲ هزار و ۵۳۵ قبر رایگان در باغ رضوان ارومیه خبر داد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران از کفن و دفن اموات مددجویان، افراد مجهول الهویه، افراد بی بضاعت و اهداء کنندگان عضو، در باغ رضوان ارومیه خبر داد و گفت: کفن و دفن این اموات به صورت رایگان با هدف خدمات دهی برای قشر کم برخوردار و رفاه حال خانواده‌های آنها، براساس شیوه نامه پیشنهادی مصوب شده شورای اسلامی شهر ارومیه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی مومن افزود: از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۵۳۵ قبر بصورت رایگان همراه با تمامی خدمات شامل تغسیل، تکفین و تدفین برای افراد واجدشرایط با معرفی نامه از نهاد مربوطه در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره بهزیستی و همچنین افراد بی بضاعت جامعه قرارگرفته است.

به گفته این مقام مسئول برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معزز این عزیزان تمامی خدمات باغ رضوان ارومیه اعم از تغسیل کفن و دفن به خانواده شهدا و جانبازان رایگان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه در ادامه با بیان این که خدمات دهی تشریفات شرعی برای هنرمندان و مشاهیر شهر نیز در قطعه هنرمندان باغ رضوان به صورت رایگان به این افراد ارائه می‌شود گفت: نویسندگان، شعرا، هنرمندان، مدال آوران ورزشی، مداحان، پیرغلامان، قاریان، خبرنگاران و.. می‌توانند با ارائه معرفی نامه از سازمان‌های مربوطه از خدمات رایگان این قطعه بهرمند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۲
دلخوش به این مقدار ها نباشید!