فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : مأموران انتظامی سرپل‌ذهاب با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق در این شهرستان شدند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : مأموران پلیس امنیت عمومی قصرشیرین پس از اطلاع از وجود یک دستگاه خودرو تویوتا لندکروز قاچاق در حیاط یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و موفق به کشف خودرو تویوتا لندکروز که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و برای بررسی‌های بیشتر به مراجع قضائی ارسال شد.

جزئیات توقیف کامیون حامل داروی کمیاب قبل خروج از مرز‌های غربی کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۴۵ هزار و ۳۰۰ عدد قرص و ۲۲۸ عدد آمپول کمیاب مربوط به بیماری‌های خاص در قصرشیرین خبر داد.

محمد رستمی، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران انتظامی قصرشیرین مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون قصد قاچاق مقدار قابل توجهی داروی کمیاب مربوط به بیماری‌های خاص را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: ماموران یگان امداد قصرشیرین با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق به شناسایی کامیون مورد نظر شده و پیش از خروج از کشور، آن را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رستمی یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده ۴۵ هزار و ۳۰۰ عدد قرص و ۲۲۸ عدد آمپول کمیاب متعلق به بیماری‌های خاص به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

وی، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضائی جهت بررسی‌های بیشتر خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.