پس از ۲۶ سال و رفع موانع، آیین واگذاری فاز اول اسناد مالکیت شرکت تعاونی دامداران فارس در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه صورت پذیرفت.

با حضور رییس کل دادگستری فارس، مدیران کل ثبت اسناد و املاک و کمیته امداد استان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیرکل مجتمع اقتصادی فارس، مدیر عامل تعاونی‌های دامداران جنوب استان و جمعی از دامداران در مجتمع رفاهی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آیین واگذاری فاز اول اسناد مالکیت شرکت تعاونی دامداران شیراز برگزار شد.

در این مراسم که به میمنت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ۴۵ فقره سند مالکیت صادره مربوط به شرکت تعاونی دامداران شیراز توسط اداره ثبت اسناد و املاک منطقه ۵ شیراز به مالکان اهداء شد و منجر به حل معضل ۲۶ ساله تثبیت مالکیت‌های این تعاونی شد، رییس کل دادگستری استان این اقدامات را منبعث از عزم جدی و روحیه جهادی کارشناسان خدوم ادارات ثبت اسناد و املاک فارس برشمرد. 

در ابتدای این مراسم مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با قدردانی از تعامل ارزنده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بویژه رییس و کارکنان اداره ثبت منطقه ۵ شیراز، صدور ۴۵ فقره سند مالکیت شرکت تعاونی دامداران به میمنت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را ماحصل این تلاش‌های بی وقفه اداره کل ثبت استان و واحد ثبتی منطقه ۵ برشمرد.

او افزود: صدور این اسناد مالکیت دغدغه دامداران زحمتکش جنوب استان در بیش از دو دهه بوده است و مفتخریم در این ایام مبارک شاهد حل این معضل و اهدای این اسناد مالکیت به دامداران هستیم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس با تأکید بر ضرورت تلاش بی وقفه خدمتگزاران این نظام به مردم شریف میهن اسلامی، هر گونه قصور در مسیر خدمات رسانی به جامعه را گناهی نابخشودنی خواند.

رییس کل دادگستری استان ضمن تقدیر از مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس اقداماتی نظیر صدور اسناد مالکیت شهر آباده طشک و صدور اسناد مالکیت شرکت تعاونی دامداران شیراز که سبب حل معضل قریب به سه دهه مردم گردیده را، منبعث از عزم جدی و روحیه جهادی کارشناسان خدوم ادارات ثبت اسناد و املاک برشمرد. 

همچنین غلامرضا کیانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم سرلوحه قرار گرفتن رفع موانع تولید، صدور این اسناد مالکیت پس از ۲۶ سال را مهم‌ترین خدمت به قشر زحمتکش دامداران استان دانست که به تبع آن امکان اخذ تسهیلات و مجوز‌ها جهت آنان فراهم شده و با انجام این فرایند شاهد رونق چرخه تولید و شکوفایی اقتصادی در تولید گوشت در جنوب کشور خواهیم بود.

او ابراز داشت: همانگونه که رییس محترم قوه قضاییه و ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر ارائه خدمات صادقانه و بی منت به مردم تأکید کرده اند، در همین راستا ادارات ثبتی این استان با بهره گیری از کارشناسان متعهد و متخصص از هیچ کوششی در جهت تثبیت مالکیت‌ها و حفظ حقوق مالکین دریغ نمی‌کنند و مابقی اسناد که بالغ بر ۳۰۰ فقره خواهد بود، با تعامل با کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالروز تأسیس این نهاد مقدس تسلیم خواهد شد.

قابل ذکر است در پایان این مراسم تعدادی از اسناد مالکیت صادره به دامداران حاضر در نشست اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار