آغاز رویداد ملی « ایران قوی» در کردستان

به گفته معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان، رویداد ملی« ایران قوی» در استان آغاز شده و تا ۱۰ اسفند ادامه دارد.

سعید بیابانی اظهار کرد: رویداد ملی و سراسری «ایران قوی» در هشت قالب در استان کردستان همزمان با سراسر کشور در حال اجراست.

وی درباره قالب‌های اجرایی این رویداد سراسری گفت: گذرگاه انقلاب، سلام به آینده، محله نشاط، مسیر روشن، پرچم افتخار، فصل آگاهی، قاب دوازدهم و سرود افتخار قالب‌های این رویداد را تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان درباره زیرمجموعه‌های اجرایی هر کدام از این قالبها، اظهار کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری در یکی از خیابان‌ها یا معابر اصلی با عنوان گذرگاه انقلاب از جمله قالب‌هایی است که با موضوعات غرفه کودکان، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی و هنری، اجرای تئاتر و سرود، قاب ماندگار، گذر هنر (با هماهنگی بسیج هنرمندان) و رادیو انقلاب دایر می‌شود.

برگزاری جشن‌های میدانی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد در مناسبت‌های جشن مبعث، شب ۲۲ بهمن همراه با بانگ الله اکبر، اعیاد شعبانیه، روز جوان و نیمه شعبان نیز از بخش‌های «محله نشاط» بود که بیابانی به آن اشاره کرد.

به گفته معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان، اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون آزاد، مصاحبه چالشی و پاتوق گفتگو توسط شبکه روشنگری، هادیان سیاسی، مربیان صالحین، مروجین اجتماعی و کنشگران فرهنگی از بخش‌های «مسیر روشن» خواهد بود.

بیابانی گفت: نصب پرچم ایران بر سر درب منازل و شهرک‌های مسکونی، نصب پوستر توسط اصناف، تهیه و نصب روزنامه دیواری در مساجد و محلات، اقدامات ابتکاری و خلاقیت نسبت به فضاسازی و آذین بندی مسجد نیز از بخش‌های مختلف قالب «پرچم افتخار» است.

معاون فرهنگی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مطالعه کتاب «شبهات انتخابات» و شرکت در مسابقه برخط آنلاین، تولید محتوا از متن کتاب یاد شده در قالب‌های متنوع پادکست، موشن گرافیک، عکس نوشته و کلیپ‌های کوتاه نیز از موارد قالب «فصل آگاهی» به شمار می‌رود.

قالب «قاب دوازدهم» نیز شامل اکران فیلم در مدارس، مساجد و اماکن عمومی و سایر نقاط هدف بود که بیابانی با اشاره به آن افزود: در قالب «سرود افتخار» هم شاهد اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پرتردد و نقاط هدف در استان خواهیم بود.

وی گفت: علاقمندان برای اطلاع از جزئیات و نحوه شرکت در این رویداد ملی می‌توانند به آدرس گروه "ایران قوی" در بستر ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۳۹۴۹۹۸۶۴۸۱ C ۰۴۲۱۰۹ da ۳۲ مراجعه کنند.

برچسب ها: رویداد ملی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.