رییس پلیس راه قزوین گفت: وضعیت ترافیک از شب گذشته تاکنون در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین کرج، قزوین - رشت گزارش شده است.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از ترافیک سنگین در آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های ارتباطی قزوین را دارند توصیه می‌شود تا ضمن رعایت قوانین رانندگی، با پلیس راه مستقر در جاده همکاری کنند.

سرهنگ ذاکری منش افزود: وضعیت ترافیک از شب گذشته در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین کرج، قزوین - رشت و کنارگذر شمالی قزوین سنگین گزارش شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

به گفته وی، ترافیک در سایر راه‌های ارتباطی استان به ویژه آزادراه قزوین - زنجان نیمه سنگین، اما روان است.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: به دلیل ساخت و ساز و بازسازی عوارضی شماره ۲ آزادراه قزوین و کنارگذر شمالی، ترافیک در این محدوده نیز سنگین است و به رانندگان توصیه می‌کنیم در این محدوده با رعایت قوانین رانندگی و آرامش خاطر به مسیر خود ادامه دهند.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در جاده‌های هراز و چالوس، ما هم اکنون شاهد سرریز شدن بار ترافیکی به سمت قزوین هستیم و به همین جهت به رانندگان توصیه می‌شود تا ضمن رعایت فاصله طولی و صحبت نکردن با سرنشینان خودرو هنگام رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کنند تا سفری امن را برای خود و همراهان به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه قزوین با اشاره به اینکه رانندگان در صورت تصادف خسارتی، بلافاصله اقدام به جا به جایی وسیله نقلیه خود به حاشیه امن جاده کنند، افزود: متاسفانه بار‌ها مشاهده شده که با بی توجهی رانندگان نسبت به این مساله شاهد وقوع تصادفات بعدی در همان محل بوده ایم و به همین جهت و براساس آیین نامه‌های موجود، رانندگان موظف هستند در چنین شرایطی بلافاصله و تا رسیدن عوامل پلیس راه به محل حادثه، خودروهایشان را از مسیر خارج کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار