اولین همایش آموزشی آمادگی دانش‌آموزان تحت حمایت برای ورود به مدارس تیزهوشان در سالن شهید سلیمانی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

 اولین همایش آموزشی آمادگی برای ورود دانش آموزان تحت حمایت به مدارس تیزهوشان ویژه دانش آموزان پایه ششم و نهم با حضور حسین زمانیان، معاون امور فرهنگی استان تهران و با شرکت ۳۵۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد که دارای معدل بالای ۱۸ هستند در محل سالن شهید سلیمانی معاونت اجتماعی منطقه ۱۸ تهران با همکاری مرکز نیکوکاری باور برگزار شد.

زمانیان با بیان اینکه یکی از خدمات کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت ارائه خدمات تحصیلی است، اظهار کرد: برگزاری آموزش‌های ویژه در راستای آمادگی بیشتر دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون استعداد‌های درخشان و المپیاد‌ها امری لازم و انکارناپذیر است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، افزود: دانش‌آموزان تحت حمایت با هدف دستیابی به موفقیت در آزمون تیزهوشان با مشارکت خیرخواهانه موسسات علمی-آموزشی، از خدمات مشاوره اساتید مجرب بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: هم اکنون ۲۳ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند که از این تعداد ۱۸۷۱ دانش آموز در پایه ششم و ۲۰۰۲ دانش آموز در پایه نهم تحصیل می‌کنند.

زمانیان خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع ۱۲۰ دانش آموز تحت حمایت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کردند که از این تعداد ۳۵ دانش آموز پذیرفته و هم اکنون مشغول به تحصیل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار