رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان از اجرای برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد خبر داد.

فرهاد فرامرزیان از اجرای برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهاد دانشگاهی لرستان برگزار می‌شود.

وی ویزیت رایگان و ارجاع به متخصصان همکار طرح دوره‌های روانشناسی کودک و والدین، مشاوره‌های مامایی و غربالگری پرفشاری خون را از خدماتی برشمرد که در این برنامه به مراجعان ارائه خواهد شد.

فرامرزیان با بیان اینکه این برنامه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان و با همکاری مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد و قرارگاه جهادی دانشگاهیان لرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در اجرای این برنامه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان لرستان نیز مشارکت دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه روانشناسی تفکر مثبت و امیدآفرینی نیز گفت: این کارگاه ویژه کودکان کار و بدسرپرست به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان در قالب اولین دوره اردو‌های جهادی مهرباران برگزار می‌شود که در اجرای این برنامه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد مشارکت دارند.

فرامرزیان همچنین به برگزاری کارگاه روانشناسی مهارت‌های زندگی و فرزندپروری ویژه سرپرستان کودکان کار اشاره کرد و افزود: این کارگاه چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.