مدرسه دخترانه ابتدایی «محمد و آل محمد» در منطقه نیروگاه قم افتتاح شد.

احمد رضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم در مراسم افتتاح مدرسه دخترانه ابتدایی «محمد و آل محمد» در منطقه نیروگاه قم گفت: عملیات ساخت مدرسه «محمد و آل محمد» از سال ۱۴۰۰ با زیربنای بالغ بر ۲ هزار و ۶۵ متر آغاز شد و برای تکمیل و بهره‌برداری آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود: تمامی هزینه‌های ساخت این مدرسه توسط خیر مدرسه ساز آقای محمدرضا برقعی تامین شده و ۲۲۰ دانش آموز دختر مقطع ابتدایی در آن تحصیل می‌کنند. 

 وی با اشاره به طرح‌های آموزشی در حال ساخت استان گفت: در سال جاری حدود ۲۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده و تا پایان سال نیز ۵۰ کلاس درس دیگر تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

 مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان به موضوع کمبود سرانه آموزشی در قم پرداخت و افزود: در حال حاضر متوسط سرانه آموزشی در قم ۴.۲ متر مربع به ازای هر دانش آموز است در حالی که میانگین سرانه آموزشی در کشور ۵.۲ متر مربع است و برای جبران این کمبود باید ۱۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
با سلام، ای کاش افتتاح نمیشد ویا مدیر بهتری لایق تری برای شیفت پسرانه انتخاب میشد . مدیر فعلی آقای رحیمی انگار ملک شخصیشه از اقوام و کسایی را که دوست داشته و کسانی که پول بیشتری برای ثبت نام میدادند فرزندانشون تو این مدرسه وارد میشن وبقیه اهالی نیروگاه هیچ . خیرنبینه این مدیر پسرمو ثبت نام نکرد باعث اشک پسرم شده هرگز نمی بخشم
آخرین اخبار