رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا و اعلام گزارش تخلفات انجام شده خبر داد.

محمد صالح شیخ زاهدی با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه انتخابات گفت: انتخابات در کشور ما یک امر ضروری و بسیار تاثیر گذار است و آحاد جامعه با حضور در پای صندوق‌های رای، موجب تقویت و اقتدار نظام می‌شوند.

 وی افزود: تمام تلاش دشمن در ناامید کردن مردم به نظام و مشارکت نکردن در انتخابات است و همه مسئولان و مردم وظیفه سنگینی در باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات دارند تا دشمن را در رسیدن به اهداف خود خود ناکام گذارند.

 رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر ضمن تشریح برخی مواد قانون انتخابات اضافه کرد: نامزد‌های انتخاباتی، فقط در موعد مقرر قانونی، حق تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی را دارند و تبلیغات خارج از مهلت مقرر تخلف می‌باشد.

وی  اعلام کرد: همچنین لازم است رسانه‌ها از انتشار سخنان نامزد‌ها علیه نامزد‌های دیگر انتخاباتی و یا مسائلی که باعث هتک حیثیت انتخاباتی یا ایجاد تنش می‌شود، خودداری کنند.

شیخ زاهدی از رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا و اعلام گزارش تخلفات انجام شده خبر داد و بر تلاش اصحاب رسانه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

وی بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی بر کانال‌های اطلاع رسانی نظارت کرده و توجیه مدیران آن‌ها در جلوگیری از تبلیغات زود هنگام و تخلفات انتخاباتی را در برنامه‌های خود قرار دهد.

 جلسه دوم پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی شهرستان رابر با محوریت فضای مجازی با حضور رییس حوزه قضایی و مسئولان برگزار شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار