صاحبان ایده می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن به دبیرخانه رویداد ملی بسته‌بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی رفسنجان ارسال کنند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی بسته‌بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی رفسنجان گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه محصولات خانگی و صنایع دستی، بسته بندی آن هاست و برای حل این مشکل نیاز داریم که صاحبان ایده در این رویداد شرکت و آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: محور‌های این رویداد شامل طراحی و بسته بندی صنایع غذایی، طراحی و بسته بندی صنایع دستی، طراحی و بسته بندی سوغات، طراحی و بسته بندی گیاهان دارویی و سایر موارد است.

رضایی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند ایده‌های خود را به صورت مجازی در سایت دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان به آدرس Http://yun.ir/event_iaur ثبت کنند.

سیدمحمدرضا حسینی پور معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان نیز گفت: از امروز تا ۳۰ بهمن ماه فرصت ارسال ایده به این رویداد هست و ایده‌ها تا دهم اسفند جمع آوری و ارزیابی می‌شوند.

وی تصریح کرد: پس از ارزیابی، صاحبان ایده‌های برتر تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ آموزش‌های حضوری یا مجازی را در مرکز نوآوری شهید ستاری فرا می‌گیرند.

حسینی پور افزود: ششم اردیبهشت هم مراسم اختتامیه رویداد برگزار خواهد شد و برگزیدگان مورد حمایت مجتمع مس سرچشمه قرار خواهند گرفت تا ایده‌ها به عنوان الگو مطرح شود.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند با شماره تلفن ۰۳۴۳۴۳۱۳۰۱۰ تماس بگیرند و جزییات بیشتر از نحوه شرکت را جویا شوند.

آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی طراحی و بسته بندی خلاق محصولات خانگی و صنایع دستی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در محل خانه حاج آقا علی رفسنجان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار