زارعی کوشا با بیان اینکه پروژه سامانه انتقال آب از سد قوچم به دهگلان با جدیت در حال انجام است، گفت: ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال جاری تخصیص یافته است.

اسماعیل زارعی کوشا شامگاه شنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های اقتصادی، صنعتی، عمرانی و حوزه کشاورزی شهرستان قروه که در سالن شهدای گمنام برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سد قوچم یکی از پروژه‌های در حال پیگیری و رایزنی جهت بهره‌برداری در سال آینده  است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه این موضوع را به صورت خاص از لحاظ تخصیص اعتبار با نظم و جدیت و بدون وقفه باید در موقع مقرر به اتمام برسد، افزود: مشکل آب شهرستان‌های قروه و دهگلان در حوزه شرب، کشاورزی و صنعتی با اجرای این کلان پروژه برطرف می‌شود.

وی از  تخصیص ۱۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سال جاری خبر داد و افزود: تخصیص های مناسبی تا پایان سال به استان‌ها ابلاغ می‌شود و باعنایت پروردگار، با تامین اعتبار لازم، این پروژه هم تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

زارعی کوشا در ادامه به پروژه درمانگاه دزج و بیمارستان جدید شهرستان قروه اشاره کرد و افزود: احداثبیمارستان‌های جدید در شهرستان‌های قروه و کامیاران باید از محل مولد سازی در اولویت قرار گیرد.

در این جلسه پیرامون مشکلات مربوط به زنجیره فولاد و گلخانه روستای دوسر شهرستان قروه، مشکلات مرتبط با بازسازی کشتارگاه دام و طیور و تکمیل کتابخانه عمومی این شهرستان نیز مواردی بیان و مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.