۱۰ مدرسه بلا استفاده رامسر با صرف هزینه بهینه‌سازی و مرمت،کاربری گردشگری گرفت.

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت:: ۱۰ مدرسه بلااستفاده با صرف هزینه بهینه‌سازی و مرمت ۵۲ میلیارد تومانی در نقاط مختلف شهرستان رامسر تاکنون به چرخه تاسیسات خدمات گردشگری و اقامتی اضافه شده است.

او با بیان اینکه ظرفیت‌سازی از مدارس بلا استفاده یکی از بهترین برنامه‌های این اداره است که در سال‌های گذشته به همت آموزش و پرورش شهرستان رامسر در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته است، افزود: این مدارس به شکلی مطلوب به اقامتگاه تبدیل شده است و تعدادی از این واحد‌ها جزو واحد‌های خوب شهرستان هستند.

سحرخیز، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در همه حوزه‌ها را نیاز روز شهرستان رامسر برشمرد و گفت: استفاده از مدارس متروکه و بلا استفاده به اقامتگاه‌های متنوع و واحد‌های پذیرایی باعث تامین بخشی از نیاز‌های شهر نمونه گردشگری رامسر شده و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

او ظرفیت ایجاد شده در مدارس سابق را بیش از ۵۰۰ تخت بیان کرد و افزود: این میزان ظرفیت‌سازی برای شهرستان رامسر قنیمت است و علاوه بر آن این مراکز گردشگری سبب اشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار