معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد

موفقیت در مقابله با بحران ها با اقدامات پیشگیرانه

سردار رحیمی گفت: اجرای اقدامات پیشگیرانه و داشتن طرح و دستورالعمل مناسب، ما را از بحران ها سربلند بیرون می‌آورد که تاکنون محقق شده است.

سردار رحیمی معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور امروز در نشست قرارگاه زیستی استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و سرزمین فداکاری و جان فشانی‌های شهدای عظیم الشان است و بنابراین مسئولیت داشتن در این استان بسیار سخت است.

وی لازمه موفقیت در استان کردستان را کار جهادی و دلی عنوان کرد و ابراز کرد: یکی از بارزترین فعالیت‌هایی که انجام شد طرح شهید سلیمانی برای مهار بیماری کرونا بود که نیرو‌های حوزه سلامت با همکاری سایر بخش‌ها برای تامین سلامتی مردم و دفاع از آنان در برابر ویروس کرونا به انجام رساندند.

سردار رحیمی با یادآوری این صحبت از شهید سردار سلیمانی که فرصت‌هایی که در بحران‌ها هست در خود فرصت‌ها نیست، گفت: مبارزه با بیماری کرونا و عبور از این بحران، فرصت‌های بی شماری را برای ما داشته است که باید از آن عبرت بگیریم.

معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اجرای اقدامات پیشگیرانه و داشتن طرح و دستورالعمل مناسب، عامل موفقیت در بحران‌هاست که این مهم در کشورمان تاکنون محقق شده است.

وی گفت: عبور از آن شرایط سخت که تحریم‌های ظالمانه شامل بخش سلامت هم شده بود جز با روحیه خودباوری، همکاری و همدلی در سایه توکل بر خدا محقق نمی‌شد.

در این نشست پس از بیان نظرات و آمار‌ها توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات متناسب در خصوص پیشبرد اهداف قرارگاه پدافند زیستی در استان اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.