شکست دشمنان اسلام یک وعده الهی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در خوی گفت: با استقامت و پایداری، شکست دشمنان اسلام یک وعده الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در یادواره سرداران و ۱۰۱۳ شهید خوی که با حضور خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم در مصلای خوی برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهدا چراغ راه ما در ادامه راه نظام مقدس اسلامی هستند.

سردار علی فدوی افزود: همچنان که شهدای ما با تبعیت از دستورات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی به تکلیف خود عمل نمودند، امروز ما که جامانده‌های آن عزیزان هستیم باید راه شهدارا ادامه دهیم تا این انقلاب اسلامی هرروز شکوفاتر و سرافراز‌تر شود و به دست صاحبش، ولی عصر (عج) برسدو تحقق این مهم، پای کار نظام بودن و پیروی از ولایت است.

وی در ادامه به جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه اشاره کرد و گفت: امروز بیش از ۹۹ درصد کشور‌ها علیه صهیونیستی‌ها تظاهرات کرده اند و همه مردم دنیا فهمیدند که ۷۵ سال حرف ها‌ی آن‌ها دروغ بوده و باعث آواره شدن مردم فلسطین از سرزمین خودشان شدند ودرطول این ۷۵ سال ظلمی برعلیه مردم فلسطین می‌کنند.

وی اظهارداشت: کشتاری که این رژیم در سرزمین‌های اشغالی بر علیه زنان وکودکان بی دفاع انجام می‌دهد یک نسل کشی بزرگ است. 

 زورگویان جز شکست به نتیجه دیگری نمی‌رسند

فدوی افزود: امروز رژیم صهیونیستی و همدستان آن فهمیدند که با این همه تجهیزات و ادوات جنگی نمی‌توانند در برابر مردم فلسطین و غزه که تکالیفی که خداوند در اختیار آن‌ها گذاشته استقامت کنند و اعتراف دارند که وعده خدا حق است و در آن تخلفی نیست و در آیات متعددی آمده که خداوند می‌فرماید؛ اگر شما مومنین تکالیف خود را انجام دهید و در مقابل دشمنان استقامت کنید نتایج را من اعلام می‌کنم و ظالمان و زورگویان جز شکست به نتیجه دیگری نمی‌رسند.

جانشین سپاه ادامه داد: همان طور که ما در ۸ سال دفاع مقدس به تکالیف خود انجام دادیم و به کمک خداوند پیروز شدیم و این پیروزی را ۴۵ سال است با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و پشتیبانی از نظام و رزمندگان در تمام عرصه می‌بینیم. 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه، دشمن در ۸ سال دفاع مقدس نتوانست پیروز شود گفت:امروز دشمنان اسلام رو آوردند به جنگ فضای مجازی، اقتصادی و فرهنگی و پیروزی در مقابل این جنگ‌ها هم تکلیف الهی شرط است که قطعا در این جنگ‌ها هم شکست خواهند خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه به جنگ ترکیبی دشمنان برعلیه اصول مسلم اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و مسلمین با توجه به اینکه در تمام جنگ‌های خود علیه ملت ایران شکست خورده بودند تنها راه چاره را در این دیدند که دست به دامن سلطنت طلبان بشوند و در سال گذشته از نکته ضعف غیر متعهد‌ها و آن‌هایی که اعتقادی بر دستورات اسلامی ندارند سوء استفاده کنند و حجاب را مورد حمله قراردهند و زنان بدحجاب و بی حجاب و مردان بی ایمان را کف خیابان‌ها بکشانند تا بوسیله آن‌ها به اهداف شوم خود برسند، اما خوشبختانه با هوشیاری مردم مؤمن و مسلمان و با حضور زنان مؤمن و با حجاب و راهنمایی‌های مدبرانه رهبری نقشه شومشان نقش بر آب شد.

سردار فدوی تاکید کرد: ملت ایران این را بخوبی می‌دانند که این انقلاب و نظام ثمره خون هزاران شهید و جانبازانی است که الان سالهاست روی تخت‌ها خوابیده اند لذا با قدرت تمام پشتیبان انقلاب هستند و اجازه نخواهند داد خون شهدا به زمین مالیده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.