یادواره ۳۳ شهید یگان ویژه آذربایجان غربی در ارومیه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در یادواره ۳۳ شهید یگان ویژه استان در ارومیه که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهادت پایان حیات نیست بلکه آغاز زندگی است و در فتنه‌های مختلف همچون اربابشان سید الشهدا (ع) مصباح هدایت هستند.

سردار سرتیپ دوم رحیم جهانبخش با بیان این که یگان ویژه فراجا در آذربایجان غربی ۳۳ شهید پرافتخار را در طول سال‌های گذشته تقدیم اسلام و انقلاب کرده است افزود: نیرو‌های جان برکف یگان ویژه در اغتشاشات اخیر حماسه‌ها آفریدند و اگر نبود جانفشانی آن‌ها گروهک‌های تجزیه طلب در داخل شهر‌های آذربایجان غربی جولان می‌دادند.

حجت الاسلام میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی نیز در این آیین برگزاری یادواره شهدا را تعظیم شعار ا... دانست و گفت: شهدا زنده هستند و با حیات برزخی خود شاهد اعمال ما هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.

حجت الاسلام نظری استاد حوزه و دانشگاه نیز در این آیین با اشاره به اغتشاشات اخیر و نقش دشمنان با عملیات روانی در این اغتشاشات گفت: نقشه‌های شوم دشمنان در اغتشاشات اخیر با خون مطهر شهدای امنیت نقش برآب شد و شهیدان در عملیات‌های جنگ سخت و نرم حماسه‌های بی نظیری خلق کردند که باید این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی منتقل شود.

تجلیل از مقام شامخ خانواده معظم شهدای گرانقدر یگان ویژه و امنیت استان از جمله دیگر برنامه‌های این آیین بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.