به همت حوزه مقاومت بسیج میرآباد و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ، مراسم یادواره شهدای امنیت و اقتدار در میرآباد برگزار شد .

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   سرهنگ علی عزیزپور جانشین فرماندهی سپاه سردشت در مراسم یادواره شهدای امنیت و اقتدار شهر میرآباد با اشاره به اینکه شهداء سرمایه های آزادی این نظام و کشورند افزود : باید اهداف شهداء حفظ شود و ملاک های انقلاب و شهدا مورد تحقیق قرار گیرد تا انقلاب اسلامی پایدار بماند .

وی در ادامه با اشاره به آیه مبارکه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ گفت : شهادت پایان نسیت ، بلکه آغاز است و امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و هدف از یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد آنها و پیمودن راه آنهاست.

سرهنگ عزیزپور با اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس ما در مقابل یک دشمن قرار داشتیم امروز جوانان و نوجوانان ما در مقابل دشمنان زیادی قرار دارند، اظهار کرد: باید به فکر خاکریزها بود و مقاومت کرد، کار جوان امروز در این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و باید در این میدان مبارزه کم نگذاریم چرا که در دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدان جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند.

 در در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایا از خانواده‌های معظم شهداء تقدیر به عمل آمد .

یاد وخاطره شهدای امنیت  میر آباد سردشت زنده نگه داشته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.