آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آذربایجان غربی+عکس

در سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مردم قدرشناس آذربایجان غربی آیین های گرامیداشت برگزار کردند.

در آئینهای ویژه ای در نقاط مختلف آذربایجان غربی سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در آیین گرامیداشت سومین سالگرد عروج ملکوتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثار ا.. ارومیه ضمن بیان خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها را فردی خستگی ناپذیر و مبارزی جهادی دانست و گفت: امروز حاج قاسم سلیمانی به یک مکتب تبدیل شده است و این فرهنگ تمام نشدنی است.

سردار محمدتقی اوصانلو با بیان این که آمریکا با جنایت‌هایی که انجام داده تروریست واقعی در جهان محسوب می‌شود افزود: این در حالی است که استکبار جهانی رزمندگانی مثل حاج قاسم سلیمانی را که الگوی مقاومت و کمک به مظلومان و ستم دیدگان است را تروریست خوانده و در صدد ترور او بر می‌آید.

همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عمق استراتژیک دفاعی جمهوری اسلامی ایران را هزاران کیلومتر جلوتر از مرزها برد.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز دیگر سخنران این مراسم بود که به شخصیت والای حاج قاسم سلیمانی اشاره و بر تاثیر شکل گیری مکتب سلیمانی در تقویت محور مقاومت در منطقه تاکید کرد.

 

آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آذربایجان غربی

آرامش منطقه؛ مرهون خون شهید سلیمانی است

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سپاه قدس نیز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد لطفعلی خان ارومیه با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: آرامشی که اکنون در منطقه پیداست، حاصل خون شهدا و در راس آن‌ها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار نوعی اقدم با اشاره به تحرکات و دخالت‌های آمریکا در منطقه نیز افزود: پوزه آمریکا بار‌ها و بار‌ها در منطقه به خاک مالیده شده است و اکنون نیز آمریکا در منفعل‌ترین شرایط خود در منطقه به سر می‌برد.

وی همچنین با اشاره به اغتشاشات ماه‌های قبل در کشور افزود: با عنایت خداوند و بصیرت مردم و همچنین خون شهدا، این فتنه نیز خنثی شد و بار دیگر نیت شوم شیطان بزرگ در منطقه هویدا شد.

آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آذربایجان غربی

نام و مکتب سردار سلیمانی جهانی است

سردار طالب رحیمی جانشین سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی که در بقعه شیخ نوایی شهرستان خوی برگزار شد با بیان اینکه نام و مکتب سردار سلیمانی جهانی است گفت: برکت و وجود سردار عزیز، سردار سلیمانی نه تنها در عراق، سوریه، لبنان، یمن و سایر کشور‌ها، بلکه در تمام دنیا احساس می شد و هر کجا نیاز بود آنجا حضور داشت.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۳۰ شهید دوران دفاع مقدس چالدران، همایش هم اندیشی علمای شیعه و سنی در تکاب، تجمع پسران حاج قاسم در پلدشت، همایش خواهران سلیمانی در چهاربرج، یادواره شهدا در ماکو و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های امروزِ گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در شهر‌های استان بود.

همچنین ده‌ها بسته معیشتی نیز به همتِ اوقاف در بین خانوار‌های شهر اروومیه توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.