مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم قرار دارندتصریح کردوگفت: رسانه‌ها با رسالت انقلابی و تکلیف سیاسی و رویکرد تبیینی، نقش بسزایی در انتخابات پیش رو دارند.

رضایی  در نشست اندیشه ورز انتخاباتی و جمع خبرنگاران شهرستان‌ها گفت: صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی با برنامه ریزی‌های انجام شده در آستانه انتخابات برنامه‌های متعدد تولیدی، خبری و ارتباط زنده و تولیدی در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد کرد.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران صداوسیما در شهرستان‌ها در انتخابات پیش رو گفت: خبرنگاران شهرستان‌ها با انعکاس اخبار و گزارش‌ها و رویداد‌های انتخاباتی تعامل با دستگاه‌های متولی نقش بسزایی در انتخابات پیش رو دارند.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی صداوسیما بدور از هر گونه گرایش و نگرش سیاسی است و صرفا ایجاد زمینه برای حضورحداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه دشمن قصد شکست اراده انقلابی مردم را دارد افزود: دشمن در آستانه انتخابات با شایعه و هجمه پراکنی، جنگ روانی و القای ناامنی می‌خواهد اراده مردم نسبت به نظام و آرمان‌های انقلاب را تضعیف نماید.

مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی گفت: صداوسیما با بسیج تمامی امکانات در تبریز و شهرستان‌ها وجریان سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات اقدام خواهد کرد.

برچسب ها: انتخابات ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار