دانشور برگزاري مناظره چهارم كانديداهاي رياست جمهوري را به دليل تراكم برنامه هاي تبليغاتي نامزدها در رسانه ملي منتفي خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملي؛ "مجيد دانشور" دبير ستاد انتخابات رسانه ملي با بيان اينكه چندتن از نامزدهاي رياست جمهوري برگزاري مناظره ديگري را در رسانه ملي درخواست كرده اندگفت: در ستاد تبليغات قبلا سه مناظره تصويب شده است و با نزديك شدن به روزهاي پاياني تبليغات نامزدها، آنها براي برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني خود نيز با ضيغ وقت مواجهند، به همين دليل برگزاري مناظره چهارم منتفي است. 
وي با تأكيد بر ارزشمندي زمان هايي كه صداوسيما در اختيار نامزدها اختصاص داده، تصريح كرد: برخي از نامزدها  در ارائه پيام‌هاي سه دقيقه‌اي به راديو پيام -كه از امكاناتي بوده كه رسانه ملي در اختيار آن‌ها قرار داده -تعلل كرده اند و اين فرصت را از دست داده‌اندكه نشاندهنده اين است كه آن‌ها نمي‌توانند وقت‌هاي تعيين شده در جدول قرعه‌كشي شده را پر كنند. پس گذاشتن يك مناظره ديگر يعني نفي برنامه‌هاي ديگر سازمان صداوسيما كه براي نامزدها قرار داده است. دانشور تأكيد كرد:رسانه ملي براي كانديداها امكانات و استوديو قرار داده بنابراين طبق برنامه‌ريزي انجام شده عملا برگزاري مناظره چهارم منتفي است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسين
۱۷:۴۰ ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
كاش با يه مناظره ديگه مردم بيشتر با كانديداها اشنا كنند واقعا من خودم هنوز سر در گمم
آخرین اخبار