رئيس صدا و سيما از بررسي برنامه تلويزيوني نامزدها در جلسه امروز هيئت وزيران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ سيد عزت‌الله ضرغامي در حاشيه جلسه امروز هيئت وزيران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دولت درباره برنامه‌هاي تلويزيوني نامزدها صحبت شد.
وي افزود: از آنجا كه بسياري از نامزدها در گفت‌وگوها تلاش مي‌كنند دولت را مورد نقد قرار دهند و اين به نوعي براي دولت مظلوميت ايجاد مي‌كند، مطالبي در اينباره گفته شد اما به هر حال در هر دوره اين اتفاق مي‌افتد.
رئيس صدا و سيما گفت: بهترين موضع را آقاي احمدي‌نژاد گرفت و گفت كه اين برنامه‌ها بسيار خوب است و نشان‌دهنده آزادي در كشور ماست و حتماً مفيد است و حتي تأكيد كردند كه اگر مي‌شود اين برنامه‌ها چند بار تكرار شود.
سيد عزت الله ضرغامي با بيان اينكه قانوناً نمي‌توانيم برنامه نامزدها را تكرار كنيم، گفت كه دولت بعد از انتخابات هم مي‌تواند هرجا نياز به پاسخگويي بود، پاسخ دهد.
وي تصريح كرد: اينكه نامزدها به راحتي حرف‌هاي خود را بزنند و تحليل ارائه دهند و هرجا لازم شد در ارائه برنامه‌ها و وضع موجود آسيب‌شناسي كنند، موضوعي  طبيعي است و فرصت هم براي روشن كردن جامعه نسبت به برخي ادعاها وجود دارد.
خبرنگاري از رئيس رسانه ملي درباره مجري مناظره‌هاي انتخاباتي سؤال كرد كه وي پاسخ داد: قرار نيست مجري مناظره‌ها معرفي شود.
سيد عزت الله ضرغامي افزود: اجازه دهيد هرگاه وقت آن رسيد هم با مجري و هم با فضا و طراحي دكور جالب اين مناظره‌ها مواجه مي‌شويم.
وي با رد طرح موضوع اجراي مناظره‌ها توسط خودش از سوي برخي رسانه‌ها، آن را يك شوخي دانست.
رئيس صدا و سيما،‌ درباره ميزان رضايتمندي نامزدها ار برنامه‌هاي انتخاباتيشان گفت: آنطور كه خود نامزدها به ما گفتند، خيلي رضايت دارند؛ هم از نظم برنامه‌ها و هم همكاري كه با آنها صورت گرفته است.
سيد عزت الله ضرغامي افزود: ما هم با آنكه نامزدها برنامه فشرده‌اي دارند، از آنها رضايت داريم و تا اينجا كارها بسيار خوب پيش رفته است.
رئيس‌ صدا و سيما درباره قطع برنامه انتخاباتي محمدرضا عارف، گفت: كميته نظارت بر تبليغات رياست‌جمهوري متشكل از نمايندگان دستگاه‌هاي مختلف است و ربطي به صدا و سيما ندارد.
سيد عزت الله ضرغامي افزود: اين كميته با سعه‌صدر برنامه‌هاي نامزدها را رصد مي‌كنند و تا جايي كه مي‌دانم فضا را طوري حفظ مي‌كنند كه نامزدها بتوانند نظراتشان را بدهند.
وي ادامه داد: قطع برنامه يكي از نامزدها مشكل فني بود كه اگر همانجا دوستان سؤال مي‌كردند مي‌گفتم كه با چند دقيقه تأخير ادامه يابد.
سيد عزت الله ضرغامي اضافه كرد: در عين حال براي اينكه عدالت رعايت شده و تفاوتي بين افراد به وجود نيايد، به خاطر چند دقيقه تأخير مدير شبكه برنامه را به طور كامل بازپخش كرد.
رئيس صدا و سيما در خصوص حذف بخش‌هايي از برنامه محسن رضايي نيز توضيح داد: آنچه از برنامه يكي از نامزدها حذف شد يك كلمه بود كه بيشتر جنبه امنيت ملي داشت و به نفع خود او بود كه اين كلمه پخش نشود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار