کیانی رحیمی:

منطقه ۴ شیراز پایلوت گردشگری می‌شود

عضو شورای شهر شیراز گفت: منطقه ۴ شهرداری از نظر مساحت و جمعیت بزرگترین منطقه شهری شیراز محسوب شود، لذا مطالعات منطقه به عنوان پایلوت گردشگری شیراز انجام و ردیف بودجه برای اجرای آن اختصاص داده شده است.

عضو ناظر شورای شهر بر منطقه ۴ شهرداری شیراز در نشست خبری با ذکر این نکته که این منطقه چه از حیث مساحت و چه از حیث جمعیت، بزرگترین منطقه شهرداری شیراز محسوب می‌شود، گفت: خوشحالیم که در این منطقه از بیشترین تعداد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران میزبانی و به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌کنیم.

مصطفی کیانی رحیمی به اختصاص بودجه‌ای متناسب با ظرفیت و وسعت منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که همکاران ما در این منطقه انجام داده‌اند، شاهد ایجاد تحول در عرصه عمرانی بوده‌ایم و قصد داریم تا منطقه ۴ را به عنوان پایلوت گردشگری شهر شیراز معرفی کنیم.

او همچنین از طراحی المان‌هایی برای بهبود منظر ورودی شهر شیراز از جاده بوشهر و ایجاد پیاده‌راه‌های سلامت در پیرامون باغ‌پارک بزرگ ایرانی در همین منطقه خبر داد.

کیانی میزان کل بودجه عمرانی مصوب سال جاری برای منطقه چهار را ۵۵۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تا امروز نزیک به ۶۰ درصد این بودجه تحقق یافته و امیدواریم تا انتهای سال بتوانیم بخش زیادی از این مقدار را عملیاتی کنیم. بیش از ۱۱۶ پروژه و ریزپروژه را در سطح منطقه، ذیل این بودجه مصوب قرار داده‌ایم که بیش از ۶۰ درصد آن‌ها عملیاتی شده و بخشی هم در دهه فجر افتتاح و بخشی نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

عضو شورای شهر شیراز در ادامه به اقدامات انجام شده در خصوص محرومیت‌زدایی از برخی محله‌های کمتربرخوردار منطقه ۴ اشاره کرد و گفت: با تدبیری که شورای شهر و شهرداری به خرج دادند، بیش از ۵۸ میلیارد تومان به پروژه‌های محرومیت‌زدایی اختصاص داده شد که برخی از آن‌ها شامل اقدامات زیرساختی مانند لوله‌گذاری و به‌سازی معابر بود.

کیانی در پایان گفت: با توجه به اینکه منطقه ۴ شهرداری شیراز از وسعت و جمعیت بیشتری نسبت به سایر مناطق برخوردار است، می‌طلبد که منابع انسانی بیشتری برای رسیدگی به مشکلات آن تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکری
۱۹:۵۷ ۱۹ دی ۱۴۰۲
سلام خوش خبر باشید سالیان ساله که دلخوش موندیم به جابجایی کارخانه سیمان غریب به 20 سال همین سال‌گذشته مراجعه کردیم به شورای شهر و همچنین با شهردار منطقه 4 صحبت کردیم و فرمودند بزرگترین پاررک شهر بازی قراره در گود سیمان مجاور خیابان ایمان جنوبی احداث بشه و کارخونه هم تعطیل خواهد شد به سلامتی کلنگ پارک که در کوه نور دروازه قرآن زده شده وکارخانه هم با قوت تمام در حال کار و آلوده کردن محیط زیست شهر می‌باشد مسئولان به مسئولیت خودشان عمل کنند و محرومیت زدایی را با برداشتن کارخانه سیمان بصورت واقعی بر طزف کنند
گوشه‌ای از در دل یکی هزاران نفر ساکن در منطقه 4
من الله توفیق
آخرین اخبار