رئیس انجمن سینمای جوانان چهارمحال و بختیاری از راه‌یابی ۲ اثر پویانمایی این استان به بخش مسابقه ایرانِ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران خبر داد.

ناصر قائدی با بیان اینکه ۵۲۴ فیلم به دبیرخانه این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران شده است، گفت: با اعلام نظر هیات داوران ۲ فیلم کوتاه ساخته هنرمندان این استان توانست در جمع ۱۳۹ اثر پذیرفته بخش مسابقه این رویداد بین‌المللی قرار گیرد.

وی از «همه می‌خواهند به بهار برسند» به کارگردانی خدیجه مظلوم شهرکی به عنوان یکی از آثار راه یافته انجمن سینمای جوانان دفتر شهرکرد در جشنواره پویانمایی تهران نام برد و افزود: فیلم کوتاه «نیمه گمشده» به کارگردانی جمال اسکویی هم که به تهیه‌کنندگی وی و انجمن سینمای جوانان استان ساخته شده است، دیگر اثر پذیرفته شده از چهارمحال و بختیاری در این رویداد است.


بیشتر بخوانید


قائدی تصریح کرد: اسکویی و مظلوم شهرکی برای کسب عناوین برتر بخش فیلم‌های کوتاه سیزدهمین جشنواره پویانمایی تهران با ۳۷ اثر دیگر رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد: سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار