درخشش در سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع)

هنرمندان صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) خوش درخشیدند.

به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ جعفر زمانی از معاونت فضای مجازی در سومین جشنواره رسانه‌ای بین المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس با ارائه پادکست ۵ دقیقه‌ای «این جا کسی هست؟» با موضوع امام رضا (ع) موفق به کسب عنوان برگزیده و هدیه ویژه فضای مجازی شد.

همچنین حسن مجیدی، تهیه کننده نمایش «مهره گمشده» در جشنواره ملی فانوس در تبریز در بخش نمایش رادیویی؛ رتبه دوم را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


«مهره گمشده» ویژه یکی از جانبازان سرافراز سال‌های دفاع مقدس است که به اشتباه تصور می‌کند دلیل شهادت تعدادی از همرزمانش است، در صورتی که در واقعیت هیچ راهی به جزء فرمانی که صادر شده وجود نداشته و همسر ایشان هم در تثبیت این مورد نقش بسیار ارزنده‌ای دارد.

این نمایش شنیدنی نوشته حمیدرضا نعیمی، تهیه کنندگی و کارگردانی حسن مجیدی، بازیگری ناصرمحمودی، الهه علیزاده و حسن مجیدی، آهنگسازی و نوازندگی شهرام راستی، گویندگی رضا علیدادی، صدابرداری مصطفی شفیعی و افکتوری عماد صدری نژاد، به مدت ۳۰ دقیقه در رادیو جهان بین تولید شده است.

در پنجمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، مریم کریمی از همکاران معاونت فضای مجازی و موفق در جشنواره‌های متعدد ملی و بین المللی، توانست در بخش عمومی محور پویانمایی با ارائه اثر «مرد میدان» مقام سوم را از آن خود کند.

این اثر ماندگار چهار دقیقه‌ای نقش بی بدیل سردار سرافراز کشورمان شهید سلیمانی در سال‌های دفاع مقدس را مرور می‌کند که فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایش به مرز‌های خارج از کشور همچون سوریه و عراق کشیده می‌شود و مسیر و هدف سردار قهرمان ایران؛ بعد از شهادت هم توسط دلیرمردان دیگری ادامه پیدا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.