فیلمسازان چهارمحال و بختیاری در پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، پنجاه و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در بخش‌های بین‌الملل، ملی، دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزار شد که آثار فیلمسازان این استان از بین سه هزار و ۷۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره توانست دو عنوان برتر در بخش‌های بین‌الملل و فرهنگیان به دست آورد.

در بخش بین‌الملل عنوان سوم مشترک به فیلم «رویای یک اسب» ساخته شده در چهارمحال و بختیاری و فیلم «ذهن‌ها» از مکزیک رسید.


بیشتر بخوانید


جایزه نخست و تندیس زرین پنجاه و سومین جشنواره فیلم‌های رشد را هم حدیث نریمانی از چهارمحال و بختیاری برای کارگردانی مستند کوتاه «قدم‌های محکم» در بخش فرهنگیان از آن خود کرد.

این فیلم به تهیه‌کنندگی آرش نیکبخت به مشکلات تحصیلی دانش‌آموزی می‌پردازد که شرایط جسمانی‌اش با دیگر هم‌سن و سال‌هایش متفاوت است. نریمانی و نیکبخت به‌عنوان عوامل اصلی مستند قدم‌های محکم، جایزه این فیلم در جشنواره رشد را به این دانش‌آموز توان‌خواه تقدیم کردند.
همچنین علی‌اکبر علیخانی فیلمساز جوان و دانش‌آموخته هنرستان هنر‌های زیبای شهرکرد با ارائه فیلم «صدای رادیو» و خدیجه مظلوم شهرکی دیگر فیلم‌ساز آینده دار استان هم با ارائه فیلم پویانمایی «همه می‌خواهند به بهار برسند» در پنجاه و سومین جشنواره فیلم‌های رشد حضوری پررنگ داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.