معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر گفت: دستگاه‌های نظارتی باید به معضلاتی که برخی از خبازان، چون کم‌فروشی، عدم رعایت بهداشت، فروش آزاد آرد، و کیفیت پایین نان عرضه می شود توجه داشته باشند و برخورد قاطع با این مسائل در دستور کار متولیان قرار گیرد.

محمد حسن کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شوشتر گفت: نان یکی از تأثیرگذارترین نیاز معیشتی در زندگی مردم به‌حساب می‌آید و هرگونه اقدام در این صنف حق‌الناسی است که باید رعایت شود.

او می‌گوید: ضمن اینکه از نانوایان با نظم که کیفیت کارشان رضایت مردم عزیز را به دنبال دارد قدردانی می‌کنیم، اما باید توجه داشت که در طول سال به شکل منظم بازرسی‌ها از واحد‌های خبازی انجام شود تا رضایتمندی حداکثری نیز در این میان حاصل گردد.

کجبافی ادامه داد: فعالان صنف نانوایی موظف هستند عرضه نان با کیفیت و مرغوب را مدنظر قرار دهند، بنابراین یکی از گام‌های ضروری در انجام نظارت‌ها همین مسئله است.

او گفت: نباید وجود دستگاه کارتخوان نانینو مخصوص نانوایان باعث کاهش نظارت بازرسان مربوطه شود و انتظار می‌رود در این حوزه به عنوان مدافعان حقوق مردم جدیت لازم را داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۳ ۱۶ دی ۱۴۰۲
آرد درجه یک به استانهای نمیدن آرد بی کیفیت برابر با نان بی کیفیت در این شهرها ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ دی ۱۴۰۲
آرد خوزستان و گندم خوزستان بهترین هست مشکل نانوایی است که از یه طرف خمیر رو آماده میکنه و بدون استراحت میندازه تو دستگاه . اونم خمیری که هر چی دلش خواست بهش اضافه میکنه .حیف از این آرد ها که دست این ناشکرهاست .