صنعت حمل و نقل جایگاه هفتم کشور در اشتغال زایی را دارد

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: صنعت حمل و نقل با ۸۰۰ هزار نفر فعال مستقیم و ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، جایگاه هفتم کشور در اشتغال زایی را دارد.

حمیدرضا شهرکی در نشست با مسؤولان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و همچنین مدیران شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی حمل ونقل جاده‌ای قم، عنوان کرد: صنعت حمل و نقل با ۸۰۰ هزار نفر فعال مستقیم و ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، جایگاه هفتم کشور در اشتغال زایی را داراست.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با یادآوری این مهم که بالغ بر ۳۴ درصد سوخت کشور در بخش حمل ونقل جاده‌ای به مصرف می‌رسد، تاکید کرد: به منظور ساماندهی و بهینه سازی مصرف سوخت، ارتقا زیر ساخت‌های نظارتی و ساماندهی اسناد حمل ونقلی بخصوص بارنامه، ضروری است.

شهرکی به مبحث نوسازی ناوگان عمومی حمل ونقل جاده‌ای مسافر اشاره کرد و گفت: ۲ هزار دستگاه اتوبوس، به کشور وارد شده که جهت واگذاری به جامعه هدف با ۱۳ شرکت قرار داد منعقد شده و تاکنون ۶۰۰ ثبت نام نیز جهت دریافت ناوگان ثبت شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با تاکید بر آنکه نزدیک ۶۰ درصد از کل مبلغ خودرو به صورت وام، قابل پرداخت است، گفت: کارمزد وام لحاظ شده نیز ۱۲ درصد است که مناسب و اقتصادی است.

حمیدرضا شهرکی  عنوان کرد: متناسب با وضعیت اقتصادی و شرایط متقاضیان، انواع خودرو‌های ناوگان عمومی حمل مسافر، شامل: اتوبوس، مینی بوس، میدل باس، سواری کرایه، تهیه و آماده واگذاری می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار