خبر ترسناک وزیر خارجه پیشین اتریش به اوکراینی‌ها

وزیر خارجه اسبق اتریش با اشاره به اینکه موضع غرب در قبال اوکراین ۱۸۰ درجه چرخیده است گفت غرب دیگر امیدی به پیروزی اوکراین ندارد.

کارین کنایسل، وزیر خارجه اسبق اتریش، در مصاحبه با یک روزنامه اتریشی گفت که غرب موضع خود را تغییر داده و دیگر امیدی به پیروزی اوکراین ندارد.

وی افزود: موضع غرب ۱۸۰ درجه چرخیده است، دقیقا یک سال پیش در غرب ادعا کردند که ارتش روسیه در آستانه سقوط است و تغییراتی رخ خواهد داد. اکنون، تقریباً شاهد یکپارچگی کامل در ارتش روسیه هستیم و با تیتر‌های فایننشال تایمز و اکونومیست در مورد این که «اگر روسیه در این جنگ پیروز شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟» مواجه هستیم.

کنایسل اشاره کرد که ضد حمله‌ای که توسط نیرو‌های مسلح اوکراین انجام شد شکست خورد و ارتش روسیه به سمت حمله حرکت کرد و ممکن است مناطق جدیدی را تصرف کند.

در ۴ ژوئن، نیرو‌های اوکراینی ضد حمله خود را در مسیر‌های یوژنودونتسک، آرتیوموفسک و زاپوریژیا آغاز کردند و تیپ‌های آموزش دیده را وارد کارزار کردند. اما این نیرو‌ها حتی نتوانستند از خطوط دفاعی تاکتیکی ارتش روسیه عبور کنند و متحمل خسارات سنگینی شدند.

در این زمینه، رسانه‌های غربی به طور فزاینده‌ای می‌نویسند که ایالات متحده و اتحادیه اروپا از بحران اوکراین خسته شده اند و حمایت از ولودیمیر زلنسکی در حال ضعیف شدن است.

به گزارش ان بی سی، مقامات آمریکایی و اروپایی در حال حاضر با مقامات کی یف درباره پیامد‌های احتمالی مذاکرات صلح با روسیه، از جمله آنچه که اوکراین ممکن است برای دستیابی به توافق مجبور به صرف نظر از آن شود، صحبت می‌کنند.

در اوت ۲۰۱۸، پوتین در مراسم عروسی کنایسل حضور داشت. رئیس جمهور روسیه یکی از چهره‌های مورد تایید کنایسل است.

برچسب ها: اتریش ، جنگ اوکراین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۳ دی ۱۴۰۲
کمی کلمات برای تیترهای خبری خلاقیت بکار ببرید کلمه ترسناک مناسب این خبر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۱۳ دی ۱۴۰۲
پس بگو این همه از پوتین و قدرتش تعریف کرده به خاطر ارتباط شون هست !!
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۹ ۱۳ دی ۱۴۰۲
خیلی ترسناک هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۰۸ ۱۳ دی ۱۴۰۲
کجای این خبر ترسناکه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۳ دی ۱۴۰۲
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۲ دی ۱۴۰۲
خیلی ترسناک بود
آخرین اخبار