معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر یک روزه و برای بازدید میدانی از پروژه‌های عمرانی، زیربنایی و نیمه تمام اردبیل وارد این شهر شد.

محسن منصوری در سفر یک روزه به استان اردبیل، بعد از ورود به فرودگاه قرار است در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از کارخانه سرم‌سازی بازدید کرده و در جریان روند راه‌اندازی و افتتاح آن قرار گیرد.

کارخانه سرم‌سازی که در دولت سیزدهم روند تکمیلی به خود گرفته، مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و قرار است به عنوان یک کارخانه توانمند در شمالغرب کشور به تولید سرم و دیگر محصولات حوزه بهداشتی و درمانی بپردازد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین قرار است از واحد پتروشیمی نمین بازدید کرده و در جریان مراحل اجرایی و تکمیلی این مجموعه تولیدی قرار گیرد.

پتروشیمی نمین که در شهرک خصوصی در حال احداث است، امکان تولید محصولات متنوع برای تکمیل زنجیره فرآورده‌های مرتبط را داشته باشد.

منصوری در سفر یک روزه خود همچنین از بیمارستان در حال احداث نجف‌زاده اردبیل بازدید کرده و از آخرین وضعیت احداث پروژه ۵۰۰ تختخوابی بیمارستان نجف‌زاده قرار خواهد گرفت.

حضور در شهرک شهید سلیمانی و بازدید از مراحل احداث نهضت ملی مسکن، حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر از دیگر برنامه‌های معاون اجرایی رئيس جمهور در سفر یک روزه به استان اردبیل است.

معاون اجرایی رئيس جمهور همچنین بعد از ظهر قرار است به مشگین‌شهر سفر کرده تا از پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان نیز بازدید کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.